Mini traktor HJÆLP
Fra : No time for bullshit

Dato : 01-05-02 22:06

Jeg ved godt dette ikke er køb og salg. Men jeg er desperat.
Jeg har engang set en traktor som ikke var meget højere end en 120cm. og
lignede en rigtig traktor. Med hydralik og hele møjet Jeg tror den var
beregnet til et hobby landbrug. Jeg har nu brugt mange timer til at finde om
ikke andet en forhandler af disse små vidundere men da jeg ikke har noget
fabrikat eller andet er jeg ikke kommet nogen veje.
Er der en der ude der er den lykkelige indehaver af en sådan og kan fortælle
mig lidt mere om den. Eller måske bare en der har billeder eller viden om en
sådan.
Så ville jeg være glad for en mail på
joakim.boserup@tdcadsl.dk

MVH
Joakim

Fra : ....

Dato : 04-05-02 19:57

No time for bullshit <GFGHkll@jk.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd0593c$0$18598$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
fortælle
> mig lidt mere om den. Eller måske bare en der har billeder eller viden om

Hej Joakim
Hmmm.......... Når du spørger i gruppen, så får du også svar her.

Prøv Fogh, Svenningsen, Mertz, eller en af de andre som handler med
parkmaskiner.

Jeg selv har en Nibbi, en meget gammel en, som jeg er meget glad for.

Der findes et utal af små traktorer, skal du have en ny som er til noget, så
koster den omkring 100.000.--kr.

Brugtprisen er ofte rimeligt høj, men de fås i en ordentlig stand, ned til
omkring 10.000.-- kr.
Er den meget slidt, så hold fingrene væk, da de ofte er lidt dyre at sætte i
stand, især hvis det er diesel og med hydaulisk fremdrift.

Husk lige............. Det er ikke nok med traktoren, redskaberne koster
også.

Mvh
Thomas