Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aldi digitalt kamera igen..foto til binaer~
Fra : up

Dato : 01-05-02 22:12

Har sendt foto taget med subjekt til dk.binaer.
Mvh up

Fra : Flemming

Dato : 01-05-02 22:33

up wrote:
> Har sendt foto taget med subjekt til dk.binaer.
> Mvh up

Kunne du ikke sende et billede i fuld størrelse. (4 Mpixels)

--
Mvh. Flemming
Outlook Express QuoteFix http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : up

Dato : 01-05-02 22:56

Flemming <Flemming@hottmail.com> skrev i en

> Kunne du ikke sende et billede i fuld størrelse. (4 Mpixels)

Den er på vej. Mvh up

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-05-02 23:24

up wrote:

> Den er på vej. Mvh up

Ku vi også få et Message ID som links....?

Fra : up

Dato : 02-05-02 00:27

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en

> Ku vi også få et Message ID som links....?

Er det dette du mener?
Mvh up

3cd06430$0$18631$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-02 00:36

Den skal se sådan ud for at du i alle newsklienter.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-02 00:43

up wrote:

> [...]

Der er noget galt med billed-filen, jeg får kun en smal strimmel.

Fra : up

Dato : 02-05-02 00:53

> Der er noget galt med billed-filen, jeg får kun en smal strimmel.

Så vidt jeg kan se er den ikke fuldstændig endnu. Iflg XNews mangler fil 12
ud af 13, men iflg OE mangler stadig 3, 4, 5 og 6 ud af 13. Mon ikke den
sidste kommer i løbet af natten, ellers gør jeg et nyt forsøg i morgen.

<3cd06430$0$18631$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Er dette bedre? ellers må du forklare mig det, det er første gang jeg
uploader til en binær gruppe.

Mvh up

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-02 01:05

up wrote:

> <3cd06430$0$18631$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
>
> Er dette bedre? ellers må du forklare mig det, det er første gang jeg
> uploader til en binær gruppe.

Nej det vil kun virke i nogle newsklienter, du skal også indsætte ordet
news + et kolon

- så bliver den klikbar i alle newsklienter...:)

Fra : up

Dato : 02-05-02 01:15

Niels Ebbesen wrote:
> Nej det vil kun virke i nogle newsklienter, du skal også indsætte ordet
> news + et kolon

> - så bliver den klikbar i alle newsklienter...:)

Tak for tipset - så fik jeg det lært. Også tak for din faq om batterier, den
er meget aktuel for mig.

Godnat og mvh up

Fra : Hans Kruse

Dato : 02-05-02 09:54

Undskyld, men hvad er dk.binaer?
Mvh,
Hans

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-05-02 10:42

> Undskyld, men hvad er dk.binaer?

dk.binaer er en anden type nyhedsgruppe...
Den kendetegner sig ved at man kan sende vedhæftede filer...
I dette tilfælde kan man brugen den til at vedhæfte et billede som er taget
med kammerat....

Du kan trykke på overstående link, og se billedet...

Fra : emj

Dato : 02-05-02 11:21

Anders Christensen skrev i <aar1ln$2gop$1@news.cybercity.dk>:

>Du kan trykke på overstående link, og se billedet...

Helt ærligt. Jeg kan se en stump skæv mur og en farveløs himmel. Kan
vi ikke få hele billedet sendt op i dk.binaer igen. Det behøver ikke
være en fil på 10 MB, bare for at vi kan bedømme det.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-05-02 12:26

> Kan vi ikke få hele billedet sendt op i dk.binaer igen.

Eller endnu bedre på en server hvor det kan hentes via ftp/http

/A

Fra : *nico*

Dato : 02-05-02 12:47

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:aar7i6$2tt$1@sunsite.dk...

> Eller endnu bedre på en server hvor det kan hentes via ftp/http
>
> /A

Vi har ingen problemer med at se billedet her.
Husk at kombinere alle 11 dele i outlook.

mvh
Nicolai

Fra : up

Dato : 02-05-02 13:21

Anders Majland skrev :

> Eller endnu bedre på en server hvor det kan hentes via ftp/http

Sidstnævnte ved jeg ikke hvordan man gør.

Jeg kan stadig ikke selv se alle 13 filer som fotoet består af og sender det
derfor igen til dk.binaer.

Så vidt jeg selv kan se er resultatet nu ok.

Mvh up

Fra : E.G.C.

Dato : 02-05-02 17:04

Det her virker fint i OE hos mig gør sådan:

Hej
Makèr fil nr.1 til 13.
Når OE har hentet alle filer, så højreklik og vælg kombiner og afkod.
Hilsen
Bhs

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-02 13:31

emj wrote:

> Helt ærligt. Jeg kan se en stump skæv mur og en farveløs himmel. Kan
> vi ikke få hele billedet sendt op i dk.binaer igen. Det behøver ikke
> være en fil på 10 MB, bare for at vi kan bedømme det.

UP kan bare sende billedet som en JPG til mig i en e-mail, så skal jeg
nok lægge det på en http-server, det funger nemlig hver gang.

Fra : up

Dato : 02-05-02 13:41

Niels Ebbesen skrev:

> UP kan bare sende billedet som en JPG til mig i en e-mail, så skal jeg
> nok lægge det på en http-server, det funger nemlig hver gang.

Er hermed gjort.
Mvh up

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-02 15:42

up wrote:

> Er hermed gjort.

Du skal lige sende mig billedet som en JPG-fil, det bedste er den fil
som kommer direkte fra kameraet, jeg kan nemlig ikke få samlet de 3
parter til en brugbar fil.

Fra : J@N

Dato : 02-05-02 14:46

> UP kan bare sende billedet som en JPG til mig i en e-mail, så skal jeg
> nok lægge det på en http-server, det funger nemlig hver gang.

Ja tak, vi er nogle stykker der ikke har adgang til dk.binaer.

Jan

Fra : Hans Kruse

Dato : 02-05-02 13:44

Ok, jeg finder kun én nyhedsgruppe med binaer, som en del af gruppens navn,
nemlig dk.binaer.historie, men ingen med foto som en del af navnet, så
hvilken nyhedsgruppe er billedet postet på? Jeg har TDC some ISP.
Jeg har ikke noget problem med at se billedet og det var heller ikke
spørgsmålet.
Mvh,
Hans

Fra : up

Dato : 02-05-02 13:49

Hans Kruse skrev:
> [...]
> hvilken nyhedsgruppe er billedet postet på? Jeg har TDC some ISP.
> Jeg har ikke noget problem med at se billedet og det var heller ikke

Det er sendt til: dk.binaer - andet hedder gruppen ikke.
Mvh up

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-05-02 23:18

Ok, mysteriet er opklaret. Af en eller anden grund var gruppen ikke i min
liste. En refresh klarede problemet. Jeg skulle nok have gjort det med det
samme. Iøvrigt mener jeg ikke at det givne billede siger så meget om
kvaliteten af kameraet.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-05-02 15:30

> [...]
> hvilken nyhedsgruppe er billedet postet på? Jeg har TDC some ISP.
> Jeg har ikke noget problem med at se billedet og det var heller ikke

Mystisk - jeg kører også på TDC's server - og der er flere binaer-grupper ?

f.x.

dk.binaer
dk.binaer.historie
dk.binaer.film
dk.binaer.musik
og flere andre.....

Prøv at hente grupperne igen !

/Jan

Fra : Pico

Dato : 02-05-02 20:58

Jan Vestergaard wrote:
> "Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
KLIP
> Mystisk - jeg kører også på TDC's server - og der er flere binaer-
> grupper ?

Bemærk lige at hvis du bruger dtext.news.tele.dk er der ikke binaer grupper,
du skal i stedet bruge news.inet.tele.dk.
Pico

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-05-02 21:41

"Pico" skrev i en meddelelse:

> Bemærk lige at hvis du bruger dtext.news.tele.dk er der ikke binaer
grupper,
> du skal i stedet bruge news.inet.tele.dk.

Det er rigtigt - jeg bruger ugså dtext til tekst - og den anden til binære.

Men det kan ikke være hans årsag, da han skriver at han godt kan finde
news:dk.binaer.historie - og det ville han ikke, hvis han kører på dtext....

/Jan