Aprillia classic 50
Fra : Peter Jensen

Dato : 01-05-02 21:27

er det helt umiligt at opdrive noget info på nettet angående sin knallert ?

jeg har mistet de sparsomme info blade der var med da jeg købte den under
flytningen i vinter, og aner ikke en hujende fis om hvad dæktryk osv skal
være.

jeg står også og skal have skiftet olie på den men der er ikke på aprillias
sider ( der hvor jeg har kigget ihvertfald) det split billede at motoren
hvor jeg kan se hvilken af skruerne er bundskruen , men jeg husker dog at
den ene er til noget med gearings tingen og er en no no at pille ved , og
den står rimlig stille hvis man kommer til at skrue den ud i stedet for den
rigtige brund skrue .......

er der nogen som har kendskab til sider der ligger inde med det nævnte ?

mhv
Peter

Fra : Elbarto

Dato : 03-05-02 21:45

kan kun hjælpe dig med at den motor der sidder på RSeren skulle i bund og
grund være den samme dog bare med 6 gear istedet for 5

ellers en fed 45er

Erik Elbarto