Geforce 3 +TV-out
Fra : Martin Siegumfeldt

Dato : 01-05-02 19:55

Jeg er den lykkelige ejer af ovenstående kort, men der er sket det at min
TV-out pludselig ikke virker mere.... TV-option'en er simpelthen grå og kan
ikke vælges. Jeg har prøvet 4-5 forskellige drivere, men ingen af dem
virker. Jeg kender flere som det er sket for, er der nogen der ved hvorfor?

/Martin

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 01-05-02 22:43

"Martin Siegumfeldt" <ms270272@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er den lykkelige ejer af ovenstående kort, men der er sket det at min

Hvilket mærke har kortet, siger du?
Du skal hente driverne fra producentens hjemmeside - og ikke fra Nvidia -
det hjalp for mig.

Mvh.

Mads

Fra : Martin Siegumfeldt

Dato : 03-05-02 07:07

hm... Det er et Daytona GF3 TI500. . . Jeg har prøvet det, men det virker
stadig ikke