Elektronisk tænding
Fra : Danny Lethan

Dato : 01-05-02 19:37

Hej

Er der nogen der har erfaring med elektronisk tænding til en Moto Guzzi Le
mans II fra `80, og evt. ved hvor jeg skal/kan købe den. Var det måske en
idè, at skifte tændspolerne samtidig ?.

Hilsen Danny

Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 01-05-02 21:13

Hej Danny...

Hvor du kan købe tændingen ved jeg ikke - men skifte tændspolerne for at
skifte dem ville være dumt! Du kan enten stole på at de er ok - eller
afmontere dem og lade din MC-rep. tæste dem...

Et par ny koster immerværk!!!

Mvh

Hans

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-05-02 22:58

> [...]
> skifte dem ville være dumt! Du kan enten stole på at de er ok - eller
> afmontere dem og lade din MC-rep. tæste dem...

Visse elektroniske tændinger fordrer specielle tændspoler, f.eks. på min
Bimmer.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen