sneppe
Fra : jobbe

Dato : 01-05-02 17:40

jeg skal til en opgave bruge et godt billede af en sneppe i flugt. er der
nogen der kan hjælpe med det?

mvh

don

fjern underscore i email-adresse

Fra : Jens Langkniv

Dato : 01-05-02 22:42

"jobbe" <_don3pstein@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> jeg skal til en opgave bruge et godt billede af en sneppe i flugt. er der
> nogen der kan hjælpe med det?
>
> mvh
>
> don

Ja! det kan du godt få - hvis du ellers gider fortælle hvilken sneppe det
handler om!!!!! Men prøv dog www.google.com Hvis du gider!

Jens Langkniv
Fhv. Snepperøvkysser

Fra : jobbe

Dato : 02-05-02 09:19

en skovsneppe! jeg har prøvet via google, men har kun fundet billeder af
siddende eksemplarer.
hvis du ikke kan/vil hjælpe, behøver du ikke at svare!

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-05-02 09:40

> en skovsneppe! jeg har prøvet via google, men har kun fundet billeder af
> siddende eksemplarer.
> hvis du ikke kan/vil hjælpe, behøver du ikke at svare!

Ignorer ham den sløve jagtkniv, han er en troll.
Når han ikke gør sig utilbens herinde, sidder han og råber skældsord efter
gamle damer foran den lokale brugs.

Fra : Jørgen Folkmann Somm~

Dato : 02-05-02 13:58

Prøv på de forskellige jagtlings, der er flere der har jagtbilleder, jeg har
set mange, men kan ikke lige huske på hvilke?
Mvh.
Jørgen Folkmann Sommer

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-05-02 14:12

"Jørgen Folkmann Sommer" <albego@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv på de forskellige jagtlings, der er flere der har jagtbilleder, jeg
har
> set mange, men kan ikke lige huske på hvilke?

Prøv at skrive til ham her:

http://www.wildlifeimage.dk/bruger/side_vis.pl/site=wildlifeimage&state=omra
ade_bruger_vis

Efter min mening Danmarks bedste natur- / jagtfotograf, og han har måske
hvad du efterspørger

vh
Alex

Fra : M Sørensen

Dato : 03-05-02 09:08

For at få lov til at benytte hans billeder koster det en pæn sum penge

--
Med Venlig Hilsen / Digital regards
Martin Sørensen

Fra : Alex Linaa

Dato : 03-05-02 11:48

"M Sørensen" <ms@reefers.dk> skrev i en meddelelse

> For at få lov til at benytte hans billeder koster det en pæn sum penge

"En pæn sum" er jo relativt, men du har ret - pris og kvalitet hænger sammen
her, som i alle andre af livets gøremål.

/Alex

Fra : Alex Linaa

Dato : 03-05-02 13:04

> [...]
har
> set mange, men kan ikke lige huske på hvilke?

Da først jeg fandt ud af, at "Snipe" betød Bekkasin på engelsk, og sneppen
hedder "woodcock", fandt jeg et par stykker på google:

http://www.booktrail.com/Wingshoot_Upland/A%20Fall%20of%20Woodcock.JPG
http://www.lep.org/images/p-woodcock.gif
http://www.angelfire.com/biz2/dyerscamps/woodcock.jpg
http://godinart.com/gallery/declifesize/DLWoodcock2c.jpg

/Alex

Fra : Peder Porse

Dato : 02-05-02 14:57

er det et billede elelr en tegning, du skal bruge?
pp