VoiceResponse kort i Danmark?
Fra : René Hjorth

Dato : 01-05-02 15:41

Hejsa,

Jeg har før skrevet VoiceResponse systemer, men har tidligere valgt
diverse (inferiøre) VoiceModems, og for det første er det svært at
finde modems med en ordentlig kvallitet voice, men derudover er det
heller ikke den mest stabile løsning...

Nu tænker jeg på at skrive løsningerne om til at bruge et ordentlig
stykke hardware til den slags - men har pokkers svært ved at finde
noget på det danske marked?

Der findes et utal af producenter/leverandører i USA, men ikke nogen
med repræsentation i Danmark?

Hvad bruger i andre - hvad kan I anbefale af hardware, og hvor pokker
får man fat i det?

Fra : René Hjorth

Dato : 10-07-02 09:04

Hejsa,

Jeg prøver lige igen...

Jeg har før skrevet VoiceResponse systemer, men har tidligere valgt
diverse (inferiøre) VoiceModems, og for det første er det svært at
finde modems med en ordentlig kvallitet voice, men derudover er det
heller ikke den mest stabile løsning; langtfra faktisk

Nu tænker jeg på at skrive løsningerne om til at bruge et ordentlig
stykke hardware til den slags - men har pokkers svært ved at finde
noget på det danske marked?

Jeg har fundet Dialogic-kortene i Danmark, og det virker som et
rigtigt godt kort og godt understøttet af både software og
forhandleren (PLData), men den "mindste" version er nu 4-linier og
listeprisen for et sådant er omkring 7.000 plus moms.

Hvad bruger I andre - hvad kan I anbefale af hardware, og hvor pokker
får man fat i det, måske I en lidt mindre/billigere version?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-07-02 09:14

"René Hjorth" <hjorth@xitema.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fundet Dialogic-kortene i Danmark, og det virker som et
> rigtigt godt kort

Hmm. Jeg har sådan et kort liggende i skuffen:
http://www.systemhouse.com/products/dialogic/cpi200.html

Kan du fortælle mere om kortene? Jeg har aldrig brugt det til noget, jeg
troede kun det var et aktivt T/A kort

Fra : René Hjorth

Dato : 10-07-02 09:27

On Wed, 10 Jul 2002 10:13:32 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

>Hmm. Jeg har sådan et kort liggende i skuffen:
>http://www.systemhouse.com/products/dialogic/cpi200.html

Mjaeh, der er jo mange forskellige kort fra Dialogic; dit kort er et
ISDN faxkort; de kort jeg skal til at anvende er rene Voice-kort:
http://www.intel.com/network/csp/products/5795web.htm
http://www.amdevcomm.com/voice-mail-products/voice-mail-components/dialogic/d_4pci.html

>Kan du fortælle mere om kortene? Jeg har aldrig brugt det til noget, jeg
>troede kun det var et aktivt T/A kort

Som sagt er det meget forskelligt kort de har, dog med telefoni til
fælles, så jeg er lidt i tvivl om dit spørgsmål?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-07-02 09:48

> Som sagt er det meget forskelligt kort de har, dog med telefoni til
> fælles, så jeg er lidt i tvivl om dit spørgsmål?

Well, jeg var ude efter om det var noget der var værd at give sig til at
lege med