Marmor
Fra : Yoda

Dato : 01-05-02 16:36

Jeg har en mormor plade med rigtig mange ridser, som jeg gerne vil pudse op.

Den er ca 30 x 30 cm, er der nogen der ved hvordan jeg nemmest gør det?

Carit

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-05-02 22:23

Yoda <yoda@mail.dk> skrev i en
> Jeg har en mormor plade med rigtig mange ridser, som jeg gerne vil pudse
op.

> Den er ca 30 x 30 cm, er der nogen der ved hvordan jeg nemmest gør det?
>
> Carit

Rystepudser med korn? (Det ved Leth alt om).
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Aa. Worm

Dato : 02-05-02 14:43

> Jeg har en mormor plade med rigtig mange ridser, som jeg gerne vil pudse
op.

Tja,.....der er sikkert adskellige mormødre, som gerne vil have ridserne
(rynkerne) pudset op

Venlig hilsen
Aase

Fra : H. Olesen

Dato : 05-05-02 00:28

On Thu, 2 May 2002 15:43:07 +0200, "Aa. Worm" <aa.worm@gvdnet.dk>
wrote:

>op.
>
>Tja,.....der er sikkert adskellige mormødre, som gerne vil have ridserne
>(rynkerne) pudset op

Enhver kunne da se at det var en tastefejl, at der stod mormor. Der
skulle naturligvis have stået farmor.

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : Aa. Worm

Dato : 07-05-02 19:00

> Enhver kunne da se at det var en tastefejl, at der stod mormor. Der
> skulle naturligvis have stået farmor.

Jeg er helt enig, men lige præcis DEN tastefejl, kunne jeg ikke dy mig for
at kommentere, - jeg satte jo også en lille smily!

Hilsen
Aase

Fra : H. Olesen

Dato : 07-05-02 20:00

On Tue, 7 May 2002 19:59:36 +0200, "Aa. Worm" <aa.worm@gvdnet.dk>
wrote:

>Jeg er helt enig, men lige præcis DEN tastefejl, kunne jeg ikke dy mig for
>at kommentere, - jeg satte jo også en lille smily!

Er du enig?!! )

Så godt din smiley. Helt bevidst at jeg ikke satte en smiley efter min
kommentar, den skulle jo lyde alvorlig, men jeg tror at du og resten
af denne gruppes læsere er kvikke nok til at se hvad JEG skrev uden at
jeg behøvede at sætte en smiley på. Læs den igen, hvis du har overset
'tastefejlen'

Fra : Aa. Worm

Dato : 08-05-02 15:57

> [...]
> af denne gruppes læsere er kvikke nok til at se hvad JEG skrev uden at
> jeg behøvede at sætte en smiley på. Læs den igen, hvis du har overset

Hmmm, ja, jeg overså DIN "tastefejl". Lidt "pinligt", når jeg forsøger at
være morsom, at jeg så ikke ser, når andre også er morsomme.
Jeg er selv nogenlunde ny farmor, -og jeg ville gerne undvære et par af
ridserne!!!!
Mange hilsner
Aase

P.S. Ang. slå- og stavefejl:
Jeg har kigget (kan også staves kikket) forskellige steder. Nogle steder
staves "symbolet" smily, andre steder smiley.