Drivhus over hus
Fra : Frederik F. Nielsen

Dato : 01-05-02 15:48

Hejsa

For mange år siden, vel omkring 10 år, så jeg, jeg mener det var i
tv-avisen, et indslag om en mand der havde bygget et kæmpe drivhus
over sit Hus. Er der nogle der huske det indslag og er der nogle der
har nogle refferancer til det?
F.eks en hjemmeside etc. Jeg har søgt på google.com men uden held, jeg
har søgt i polinfos avis arkiv men også uden held, så jeg håber at du
kan huske mere end jeg kan.

/venlig Hilsen
Frederik F. Nielsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 01-05-02 16:40

On 1 May 2002 07:47:47 -0700, fnielsen@jopa.dk (Frederik F. Nielsen)
wrote:

> [...]
>F.eks en hjemmeside etc. Jeg har søgt på google.com men uden held, jeg
>har søgt i polinfos avis arkiv men også uden held, så jeg håber at du

Der var skrevet noget om det bladet Haven enten sidste år eller året
før. Måske var det helt tilbage i 1999... Det blad kan vel findes på
ethvert velassorteret bibliotek.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Frederik F. Nielsen

Dato : 03-05-02 18:11

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> wrote in message news:<1030du0mboaov7o4g085tfib2tsbqoim7r@4ax.com>...

> Der var skrevet noget om det bladet Haven enten sidste år eller året
> før. Måske var det helt tilbage i 1999... Det blad kan vel findes på
> ethvert velassorteret bibliotek.

Jeg vil tage et smut forbi kommunens hovedbibliotek.

Mange tak
Frederik

Fra : Frederik F. Nielsen

Dato : 05-05-02 14:13

> Der var skrevet noget om det bladet Haven enten sidste år eller året
> før. Måske var det helt tilbage i 1999... Det blad kan vel findes på
> ethvert velassorteret bibliotek.

Fandt det i
( 99.årgang 12 december 1999 )

Fra : Bo Ramsing

Dato : 02-05-02 12:21

Du leder vist efter det her:
http://www.mmedia.is/kingdome/
Mvh
Bo Ramsing

157f7d93.0205010647.140dff36@posting.google.com...

Fra : Frederik F. Nielsen

Dato : 03-05-02 18:12

"Bo Ramsing" <520095590543@t-online.de> wrote in message news:<aar7ev$k07$06$1@news.t-online.com>...
> Du leder vist efter det her:
> http://www.mmedia.is/kingdome/
> Mvh
> Bo Ramsing

Det var nu en dansker jeg tænke på, men vil da lige kigge en gang på det.

Mvh
Frederik

Fra : Helle Skoett

Dato : 03-05-02 21:37

Jeg har den...

> [...]
> F.eks en hjemmeside etc. Jeg har søgt på google.com men uden held, jeg
> har søgt i polinfos avis arkiv men også uden held, så jeg håber at du
F. Nielsen

Berlingske Tidende skrev: Torkild Kristensen, der er arkitekt i Odense,
smider ikke med sten. Han bor i glashus. bla,bla,bla Det gjorde de:
SØNDAG 24.09.2000. 7 Sektion, BOLIG , side 10
Forfatter(e): Hans Rossen
Emne: arkitektur;boliger
Navn: Torkild Kristensen

Ring til Berlingske Avisdata (evt. via 3375 7575) og få artiklen...

--
jordnær hilsen
helle s

Fra : Frederik F. Nielsen

Dato : 04-05-02 14:35

"Helle Skoett" <Helle.Skoettvaek@bt.dk> wrote in message news:<3cd2f4d4$0$10682$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...
> [...]
> Emne: arkitektur;boliger
> Navn: Torkild Kristensen
>
> Ring til Berlingske Avisdata (evt. via 3375 7575) og få artiklen...

Mange tak for den fine feedback, det understreger nok engang hvor
anvendelig newsgroups er. Trist at NG er så undervurderet!

/Mvh
Frederik

Fra : Frederik F. Nielsen

Dato : 05-05-02 14:23

Jeg har fundet en anden tråd på NG om samme emne, hvis det skulle
interessere nogle. Tråden blev oprettet 14/1-2001 af Klaus Nielsen
emne: drivhus hus.. Gruppe. dk.fritid.hus-og-have

Frederik

Fra : lark

Dato : 24-05-02 17:21

"Frederik F. Nielsen" skrev d. 01-05-02 15:48 dette indlæg :
> [...]
> F.eks en hjemmeside etc. Jeg har søgt på google.com men uden held, jeg
> har søgt i polinfos avis arkiv men også uden held, så jeg håber at du

Jeg har set en hjemmeside der måske kan have interesse.
den er :www.ecodome.dk

http://www.kandu.dk/