9-10. klasse som voksen
Fra : Janus Høi

Dato : 01-05-02 13:32

Er der nogen der ved hvordan og hvor man henvender sig, hvis man gerne vil
tage folkeskolens 10. og/eller 9. klasse som voksen?

Kan man få noget tilskud eller hjælp til projektet?

Kan man tage det om aftenen?

Og hvor skal man tage det henne?
Jeg aner ikke hvor jeg skal lede eller spørge.

Jeg bor i Hvidovre, hvis det ellers kan hjælpe.
--
Janus Høi

Fra : Milea

Dato : 01-05-02 16:17

"Janus Høi" <hoi***@jagi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvor skal man tage det henne?
> Jeg aner ikke hvor jeg skal lede eller spørge.
>
> Jeg bor i Hvidovre, hvis det ellers kan hjælpe.

Prøv at henvende dig til 'dit' nærmeste VUC, der kører de 9 - 10. klasse for
voksne.

AF kan også hjælpe dig med evt. spørgsmål omkring dette, om du evt. kan tage
det på dagpenge etc.

Mvh. Milea