Kuala Lumpur
Fra : geiriver

Dato : 01-05-02 13:49

Vi har tenkt oss til Kuala Lumpur i sommer, har noen tips til oss,
hva med et billig og bra hotell??

Geir

Fra : Leif Halling

Dato : 01-05-02 19:19

Hej Geir.

Hvis I vil finde nogle billige hoteller, kan i starte i "Chinatown". Alle
taxaer kender området og kan sætte jer af dernede. I kan selv gå rundt og
finde de små hoteller (hvis I har rygsæk med). Vi steg selv af flyet ca. kl.
21 om aftenen uden at vide hvor vi skulle sove og havde fundet et sted inden
midnat.
Med hensyn til seværdigheder er der meget at se på - dog er den zoologiske
have en værre gang jammer/dyreplageri.

Mvh.

Fra : Nospam

Dato : 01-05-02 19:40

Jeg syntes faktisk ikke at der var så meget at se i KL, i forhold til hvad
der er at se i resten af Malaysia....
Men som Leif siger, hvis bare i kommer til chinatown, er der ingen problemer
med at finde et billigt sted at sove...

Ellers køb en lonely planet.....det ville under alle omstændigheder være en
skam at tage på ferie uden noget ordentligt litteratur om landet

Martin

Fra : Gard Karlsen

Dato : 02-05-02 06:17

Hei

Jeg var en utr til Singapore og Kuala Lumpur i slutten av 2000. Jeg har lagt
ut et reisebrev der jeg beskriver litt om hva vi gjorde og hvor vi bodde
samt litt om kostnader. Jeg har også lagt ut en del bilder fra selve turen
på siden. Adressen til hjemmesiden min er http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at dere får en fin tur.

Mvh
Gard