Bryde Andersen: G.A
Fra : Peter G C

Dato : 01-05-02 12:49

Jeg har været nødsaget til at læse lidt i <subj.>

Kan kjøwenhavnerne fortælle om 1997-udgaven er 1. eller 2. udgave?

Takker.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Kay-Verner Christian~

Dato : 01-05-02 15:36

Min eks. er 1. udgave, 1. oplag.

Mvh

KV

Fra : Rasmus Mandøe Jensen

Dato : 01-05-02 15:42

> Jeg har været nødsaget til at læse lidt i <subj.>

Det skal du da bare være glad for - var det ikke rart at læse noget af
en, der rent faktisk ved hvad han skriver om for en gang skyld??? )

> Kan kjøwenhavnerne fortælle om 1997-udgaven er 1. eller 2. udgave?

1. udgave

Med venlig hilsen
Rasmus Mandøe Jensen

Fra : Peter G C

Dato : 01-05-02 15:50

Rasmus Mandøe Jensen <v3412@groenjord.dk> skrev:

[klip]

> Det skal du da bare være glad for - var det ikke rart at læse noget af
> en, der rent faktisk ved hvad han skriver om for en gang skyld??? )

Jow - den slags forfattere har I jo ikke for mange af

> 1. udgave

Tak til jer begge to.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Rasmus Mandøe Jensen

Dato : 01-05-02 16:27

> Rasmus Mandøe Jensen <v3412@groenjord.dk> skrev:
>
> [klip]

> Jow - den slags forfattere har I jo ikke for mange af

Det er da godt der er nogen, der kan lide den - det tror jeg nemlig ikke
der er så mange studerende på 1. år herovre der kan...

/Rasmus

Fra : Peter G C

Dato : 01-05-02 16:32

Rasmus Mandøe Jensen <v3412@groenjord.dk> skrev:

[klip]

> Det er da godt der er nogen, der kan lide den - det tror jeg nemlig
> ikke der er så mange studerende på 1. år herovre der kan...

Det kan jeg ikke forstå. Den er da så let læst og pædagogisk. Prøv Aftaler
om Mellemmænd

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : N/A

Dato : 02-05-02 11:48

Fra : N/A

Dato : 02-05-02 11:48

Fra : Rasmus Mandøe Jensen

Dato : 02-05-02 11:48

"Peder Porse" <boesvej2@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Særlig hvis man ikke forstår ironi...!

Aha - jeg var ikke helt klar over, om Peters smiley rettede sig mod
beskrivelsen af G.A. eller, at de læser A & M, men tak for opklaringen.

/RMJ