Må man lave opslag her om en ny IT-virksom~
Fra : __ cjt

Dato : 01-05-02 11:42

Må man lave opslag her om en ny IT-virksomhed, hvor jeg søger partner(e) ?

Inden jeg laver opslaget spørger jeg lige høfligt ?

Mange hilsner fra
Carsten

DK-2630 Taastrup
e-mail: cajuth@worldonline.dk

Fra : Per H

Dato : 01-05-02 16:30

On Wed, 1 May 2002 12:41:44 +0200, "__ cjt" <cajuth@worldonline.dk>
skrev:

ja sikkert

>Må man lave opslag her om en ny IT-virksomhed, hvor jeg søger partner(e) ?

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Zacho

Dato : 01-05-02 16:47

"__ cjt" <cajuth@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Må man lave opslag her om en ny IT-virksomhed, hvor jeg søger partner(e) ?
>
> Inden jeg laver opslaget spørger jeg lige høfligt ?

Arh...Hvis du ikke vil ha' Svend kommer efter dig må du nok
hellere finde en anden gruppe... :)

- eller brug evt. http://www.ticmarked.dk/ til formålet

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 01-05-02 18:28

"__ cjt" <cajuth@worldonline.dk> wrote in message
> Må man lave opslag her om en ny IT-virksomhed, hvor jeg søger
partner(e) ?

Efter min mening er det i orden, så længe det har karakter af partnere
og ikke blot sælgere eller investorer. Det må naturligvis heller ikke
lugte af MLM !

Hilsen
Uffe

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 01-05-02 19:25

On Wed, 1 May 2002 19:28:03 +0200, Uffe Kousgaard wrote in dk.erhverv
<3cd02572$0$49073$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> [...]
>>
>Efter min mening er det i orden, så længe det har karakter af partnere
>og ikke blot sælgere eller investorer. Det må naturligvis heller ikke

Det er jeg enig med dig i. Zacho skrev i det forrige indlæg i tråden at
jeg kom efter den, men når nu vi synes at indlæg hvor der søges efter
kontorfællesskab er ok, er det efter min mening også ok at søge efter
samarbejdspartnere.

Det jeg primært reagerer på, er rene salgsannoncer og tilbud /
efterspørgsel af arbejdskraft.

Iøvrigt er det ikke mig der bestemmer, men gruppens aktive brugere der i
fællesskab skal afstikke rammerne for en god og nyttig gruppe.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Peter G C

Dato : 02-05-02 06:26

Svend Erik Jensen <sej@isa.dknet.dk> skrev:

[klip]

> Iøvrigt er det ikke mig der bestemmer, men gruppens aktive brugere der i
> fællesskab skal afstikke rammerne for en god og nyttig gruppe.

Anser du dig selv om en af gruppens aktive brugere?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 02-05-02 15:26

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> Anser du dig selv om en af gruppens aktive brugere?

Lidt statistik for "Sejs" aktivitet i gruppen i år viser:

2 egentlige svar på spørgsmål
20 af hans standard-svar

Kilde: Google

Det er jo også en form for aktivitet !

Hilsen
Uffe

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 02-05-02 20:12

On Thu, 2 May 2002 07:26:17 +0200, Peter G C wrote in dk.erhverv
<aaqigm$sr8$1@tux.netsite.dk>:

>Svend Erik Jensen <sej@isa.dknet.dk> skrev:
>
>[klip]

>Anser du dig selv om en af gruppens aktive brugere?

Jeg synes ikke jeg er aktiv nok til at kunne kalde mig en "aktiv
bruger".

Men jeg læser den med stor fornøjelse.

Fra : Peter G C

Dato : 02-05-02 20:16

Svend Erik Jensen <sej@isa.dknet.dk> skrev:

[klip]

> Jeg synes ikke jeg er aktiv nok til at kunne kalde mig en "aktiv
> [...]

Fino

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : alexbo

Dato : 03-05-02 18:13

Svend Erik Jensen <sej@isa.dknet.dk> skrev

> Men jeg læser den med stor fornøjelse.

Det er jo udmærket, men lidt bekymrende at underholdningsværdien i visse
tilfælde overstiger den faktuelle værdi.

Forøvrigt finder jeg, at dine standardsvar ligger på et passende niveau.

mvh
Alex Christensen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 03-05-02 22:08

On Fri, 3 May 2002 19:12:32 +0200, alexbo wrote in dk.erhverv
<aauhe4$pek$1@news.cybercity.dk>:

>Svend Erik Jensen <sej@isa.dknet.dk> skrev

>Det er jo udmærket, men lidt bekymrende at underholdningsværdien i visse
>tilfælde overstiger den faktuelle værdi.

Nah, det er lidt op og ned, men generelt synes jeg seriøsiteten er meget
høj, og mange særdeles kompetente deltagere.

>Forøvrigt finder jeg, at dine standardsvar ligger på et passende niveau.

Mange tak, netbetjenteri og nidkærhed er mig inderligt imod.