Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
UT + geforce 2gts
Fra : Tinus Nielsen

Dato : 05-02-01 22:04

Hej

Jeg havde et 3dfx banshee før nu har jeg købt et geforce2 gts men nu vil
unreal turnament ikke køre!

jeg har prøvet at slette det og installere det forfra.

Kingpin vil heller ikke virke.

er der nogen der ved om det hjælper at patche spillene?

--
De bedste hilsner

Tinus Nielsen
http://www.tinusnielsen.com

Fra : danni plougmann

Dato : 05-02-01 23:45

en geninstallering af dit os vil sikkert være en god ide
det er sikkert noget 3dfx glide og direct3d konflikter du har

Fra : Butch

Dato : 06-02-01 01:32

> en geninstallering af dit os vil sikkert være en god ide
> det er sikkert noget 3dfx glide og direct3d konflikter du har

Helt enig. Men du skal også patche UT til nyeste version. Den første ver.
4.00 køre meget dårligt med geforce.
Jeg har samme kort som dig og har fåret kingpin og UT til at virke efter et
banshee.
Hilsen
Butch

Fra : Tinus Nielsen

Dato : 07-02-01 11:41

jeg fik kingpin til at virke med nyeste patch me UT virker stadigvæk ikke
jeg må geninstallere windows i aften

--
MVH

Tinus Nielsen