ØV til MOHAA
Fra : Futte

Dato : 01-05-02 11:14

Hej

Efter en god og svær bane skal jeg op i togvognen og så kommer der bare med
hvis skrivt på sort baggrund "The end" ikke en fed afslutning på et godt
spil "ØV", håber at forsættelsen snart kommer kan ikke se noget om det nogen
steder

KH

Fra : Martin K

Dato : 01-05-02 11:29

> [...]
> bare med hvis skrivt på sort baggrund "The end" ikke en fed
> afslutning på et godt spil "ØV", håber at forsættelsen snart kommer

Hvis du ikke allerede har prøvet, så prøv at start forfra på hard... der er
stadig mange timer tilbage i det spil, hvis du altså ikke har gennemført det
på hard før!

--
Martin K

Fra : Futte

Dato : 01-05-02 12:24

ok det vil jeg prøve for stave kan jeg ikke :)

Fra : Peter C

Dato : 01-05-02 12:37

> ok det vil jeg prøve for stave kan jeg ikke :)

Århh..hva´ det går nok. Jeg syns mere det ligner slåfejl end stave fejl.

Næææ...at stave standard med T (altså: standart) DET er sgu en stavefejl der
rykker !!!
(ikke at DU har gjort det, men jeg syns der er irriterende mange der gør
det)
Iflg. ordbogen så ER der faktisk noget der hedder standart........... det
er en rytterfane !

Det giver nye (og forvirrende) meninger når folk skriver om at "hæve
standarten"

MVH Peter

Fra : Martin K

Dato : 01-05-02 12:38

> Det giver nye (og forvirrende) meninger når folk skriver om at "hæve
> standarten"
Øhhhh...

*lol* og høhø
--
Martin K

Fra : Sven

Dato : 02-05-02 20:17

> Det giver nye (og forvirrende) meninger når folk skriver om at "hæve
> standarten"
>
> MVH Peter

ROFL !!!!!!

Sven

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 01-05-02 13:42

"Futte" <hanloven@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis skrivt på sort baggrund "The end" ikke en fed afslutning på et godt
> spil "ØV", håber at forsættelsen snart kommer kan ikke se noget om det

Enig med slutningen, ikke just den bedste til et godt spil.

Mvh. Lars.

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 01-05-02 14:44

"Futte" <hanloven@forum.dk> wrote in message
> [...]
> hvis skrivt på sort baggrund "The end" ikke en fed afslutning på et godt
> spil "ØV", håber at forsættelsen snart kommer kan ikke se noget om det

En anden gang skulle du måske overveje ikke lige sådan at røbe slutningen,
uden at give folk en chance for ikke at læse det.. Men ok, der er jo ikke så
meget at røbe :)

Mvh. Jacob

Fra : Andrew

Dato : 01-05-02 15:22

PRØV MED "SPOILER" i emne-linien næste gang, FOR HELVEDE!!!

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."