Vurdering af GF4 MX440 64 MB TV out, (ASUS~
Fra : Michael Døj

Dato : 01-05-02 10:24

Hej i gruppen!

Jeg skal have ny maskine og mangler kun at beslutte mig for
et grafikkort. Derfor vil jeg gerne bede om jeres vurdering om
ovennævnte GF4 kort.

Maskinen skal bruges til diverse kontorprogrammer, billedbehandling
på hobbyniveau, mail, news, surfing, samt hvad man ellers har kørende
i Windows. Kortet skal (næsten) ikke bruges til at spille på.

Kortet skal have passiv køling, og det har ovennævnte kort, så vidt jeg
kan se. Er det ikke korrekt?

Hvordan er stabiliteten af kortet i brug, Jeg regner med at bruge Nvidias
referencedrivere, da jeg ikke har behov for TV out funktionen.
Jeg får heller ikke brug for Nview.

I relation til ovenstående (stabiliteten) skal det nok lige nævnes, at
kortet
skal sidde i følgende maskine:

ASUS A333V RAID
XP1900+
512 MB PC-2700 Twinmos
4 x 60 GB Maxtor Fluid
SB Live!
100 MBit Lanconnection.
Pioneer 12x DVD
Lite-On 16x brænder.

Håber at få nogle gode informationer. På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj, Esbjerg
-Remove the animal in my adress-

Fra : Frank Jensen

Dato : 01-05-02 10:47

"Michael Døj" <GIRAFdoej@esenet.dk> wrote in message
> Hej i gruppen!
>
> Jeg skal have ny maskine og mangler kun at beslutte mig for
> et grafikkort. Derfor vil jeg gerne bede om jeres vurdering om
> ovennævnte GF4 kort.

Bvadr - Et Geforce 3 ti 200 er hurtigere og bedre. Og det er svar nok!

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 05-05-02 19:37

"Frank Jensen" <Frank-kbhjensen@mail.dk> wrote in message

> "Michael Døj" <GIRAFdoej@esenet.dk> wrote in message

> Bvadr - Et Geforce 3 ti 200 er hurtigere og bedre. Og det er svar nok!

Faktisk ikke. Han skriver jo, at han ikke skal bruge kortet til at spille
på. GeForce4MX er et fremragende kort, som endda kan give lidt 3D, hvis det
skal være. Det har endvidere fremragende billedekvalitet og support for
flere monitorer.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-05-02 10:58