Hvornår kommer det (SigmaDesigns XCard)?
Fra : Simon...

Dato : 01-05-02 10:00

http://www.sigmadesigns.com/products/xcard_intro.htm

Nogen der ved hvornår det kommer til Danmark/England/EU eller et evt link
til hvor det kan købes ?
- helst i Danmark men England er også velkomment, eller andre EU lande...

Tak

mvh.Simon
__________________________________________________________________ Simon
Administrator of guden.dk / binaer.dk ICQ#: 14558836 Current ICQ status: +
More ways to contact me

Fra : Brian Schelde

Dato : 01-05-02 10:23

"Simon..." <devnull@linux.org> wrote in message
> [...]
> til hvor det kan købes ?
> - helst i Danmark men England er også velkomment, eller andre EU lande...
Jeg bestilte mit i deres webshop og fik det i mandags. Det kostede ca. 1300
kr. alt i alt med told og det hele.

Men noget andet er så at jeg ikke kan anbefale kortet endnu, da softwaren
der er med ikke er ret god. Og det som jeg ville bruge kortet til var bl.a.
at afspille DivX film med, men det er kun dem der er encodet med v. 4.02 af
DivX codec'et og nyere og uden GMC (global motion compensation). Så jeg har
endnu ikke fået det til at afspille DivX da jeg ikke har nogen film i det
format.

Jeg har også problemer med at få det til at afspille DVD'er og SVCD og VCD
fra mit DVD-drev, men det er måske mig der har rodet for meget, for det har
den kunnet.

Men det kan afspille MP3 hardware mæssigt, og du kan bruge fjernbetjeningen
til at styre det, det er det eneste positive indtil videre.

Jeg kører windows 2000 DK, jeg ved ikke om det kan have noget med det at
gøre, men jeg vil prøve at installere XP uk snart og se om det kører bedre
der.