Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Headset
Fra : Peter

Dato : 30-04-02 22:08

Hej

Ved I hvor man kan købe et headset til en normal telefon?

Jeg så et i Metro til 686 inkl. moms, men det må da næsten kunne gøres
billigere?

Hilsen Peter

Fra : Gert Ditlevsen

Dato : 01-05-02 10:06

"Peter" <no_spam@no.where> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ved I hvor man kan købe et headset til en normal telefon?
>
> Jeg så et i Metro til 686 inkl. moms, men det må da næsten kunne gøres
> billigere?
-cut.
Tja, den billigste løsning jeg har set - hvis den altså ikke skal være
trådløs - er at købe een af Doro's micro tlf.
De koster omkring 150,- i Silvan, der er et lille headset med.

Gert

Fra : Claus Rolsted

Dato : 04-05-02 16:02

"Gert Ditlevsen" <gert.ditlevsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, den billigste løsning jeg har set - hvis den altså ikke skal være
> trådløs - er at købe een af Doro's micro tlf.
> De koster omkring 150,- i Silvan, der er et lille headset med.

Hej,
Kan man virkelig ikke få headset med den slags standard-stik til mindre nu
om stunder??
Jeg købte på et tidspunkt et sådan headset i Netto til 29,- kr (jeg har
testet det med flere forskellige mobiltelefoner, trådløse og
fastnettelefoner, som det virker med).
--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-05-02 16:05

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> standard-stik

Hvilken standard?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Claus Rolsted

Dato : 04-05-02 17:16

> "Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvilken standard?

Tjaeh joeh, nu fanger du mig faktisk lidt på sengen, da jeg ikke er
tekniknørd
Jeg ved ikke hvad stikket præcis hedder, men du kender garanteret typen. Det
er ikke det lidt større stik, som bruges til at sætte hovedtelefoner i et
musikanlæg, og det er heller ikke det lidt mindre stik, som typisk bruges
til walk-man m.m., men stikket ligner walk-man-stikket og er en lille anelse
mindre.
Er der nogen kender det og kan hjælpe?

Fra : Sørensen

Dato : 04-05-02 17:41

> "Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvilken standard?
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
> http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet

Er det ikke som regel minijack ? Og så køber man en adapter fra minijack til
den telefom man nu har.
vh.
Sørensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-05-02 13:05

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> Er det ikke som regel minijack ? Og så køber man en adapter fra
minijack til
> den telefom man nu har.

Minijack er ihvertfald en stiktype, men er impedans og andre rare sager
også standardiserede?
Jeg fik et trådløst headset fra GN på et tidspunkt. Her var 2 skydere på
med hver 4-5 stillinger.
Så skulle jeg slå min telefon op i en liste og indstille disse før det
virkede.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Tony

Dato : 04-05-02 18:18