/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Bogstavets betydning i stelnummer..
Fra : S.G


Dato : 30-04-02 20:47

www.suzuki-rf.com står der at alle rf600 skal have GN76A eller GN76B
(Tyskland)
Min har GN76D. Som regel mener jeg det gælder hvis det er en droslet version
eller lign. at de så får at andet bogstave efter A
Umiddelbart ser jeg ingen forskel, og efter bænk smider den knap 90HK på
baghjulet....
Men hvorfor fanden har den det D istedet for A i stelnummeret????






 
 
Armand (01-05-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 01-05-02 00:26


S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
news:5yCz8.1203$Vt6.4415@news.get2net.dk...
> på www.suzuki-rf.com står der at alle rf600 skal have GN76A eller
> GN76B (Tyskland)
> Min har GN76D. Som regel mener jeg det gælder hvis det er en droslet
> version eller lign. at de så får at andet bogstave efter A
> Umiddelbart ser jeg ingen forskel, og efter bænk smider den knap 90HK
> på baghjulet....
> Men hvorfor fanden har den det D istedet for A i stelnummeret????

Årgang??? :-/

--
Armand.




S.G (01-05-2002)
Kommentar
Fra : S.G


Dato : 01-05-02 20:40

årgang 95, 6. måned
nu jeg ser på original nålen (der er skiftet ud med jetkit) synes jeg at de
ser ret droslede ud.... De er godt nok ikke særlig spidse sammenlignet med
andre nåle jeg har set..
Anyway det skide jetkit skal ud.. Det er ikke til en skid, ikke andet end
10-12 km/l og lidt mere power over 9000rpm´s.
(jeg vil igen lade min onkel pille lidt og få væsentlig mere økonomi og træk
ud af den , men det bliver jo en familehemmelighed) )

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:aanc9i$1a95$6@news.cybercity.dk...
>
> S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
> news:5yCz8.1203$Vt6.4415@news.get2net.dk...
> > på www.suzuki-rf.com står der at alle rf600 skal have GN76A eller
> > GN76B (Tyskland)
> > Min har GN76D. Som regel mener jeg det gælder hvis det er en droslet
> > version eller lign. at de så får at andet bogstave efter A
> > Umiddelbart ser jeg ingen forskel, og efter bænk smider den knap 90HK
> > på baghjulet....
> > Men hvorfor fanden har den det D istedet for A i stelnummeret????
>
> Årgang??? :-/
>
> --
> Armand.
>
>
>



Armand (01-05-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 01-05-02 23:03


S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
news:9xXz8.1221$hj7.4541@news.get2net.dk...
> årgang 95, 6. måned
>
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:aanc9i$1a95$6@news.cybercity.dk...
> >
> > S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en
> > news:5yCz8.1203$Vt6.4415@news.get2net.dk...
> > >
> > > Som regel mener jeg det gælder hvis det er en droslet
> > > version eller lign. at de så får at andet bogstave efter A
> > > Umiddelbart ser jeg ingen forskel, og efter bænk smider den knap
> > > 90HK på baghjulet....
> > > Men hvorfor fanden har den det D istedet for A i stelnummeret????
> >
> > Årgang??? :-/

"Årgang", var et bud på hvad "D'et" stod for, og ikke et spørgsmål til
cyklen

Forøvrigt, Sebastian:
Er du ikke så rutineret en News-rotte at du kan finde ud af at svare
nederst og under(!) efterladt citering?
Ovenstående debat viser med tydelighed at der er behov for en vis
uniformitet - Og dén er faktisk fastsat til at være "svar under" !!

--
Armand.




Pusterummet (02-05-2002)
Kommentar
Fra : Pusterummet


Dato : 02-05-02 10:56


> > "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> > news:aanc9i$1a95$6@news.cybercity.dk...
> Forøvrigt, Sebastian:
> Er du ikke så rutineret en News-rotte at du kan finde ud af at svare
> nederst og under(!) efterladt citering?
> Ovenstående debat viser med tydelighed at der er behov for en vis
> uniformitet - Og dén er faktisk fastsat til at være "svar under" !!
> Armand.


jow jow o)
Nok mig der foretrækker at læse øverst, da jeg har en minimal opløsning, så
der skal scrolles i alle dimensioner





bwl (01-05-2002)
Kommentar
Fra : bwl


Dato : 01-05-02 08:43


"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:5yCz8.1203$Vt6.4415@news.get2net.dk...
> på www.suzuki-rf.com står der at alle rf600 skal have GN76A eller GN76B
> (Tyskland)
> Men hvorfor fanden har den det D istedet for A i stelnummeret????

Det er sku da en Diesel.....

Brian W.
" som skal til jagtprøve kl 12. i Sdr. Vissing"



Gundersen (01-05-2002)
Kommentar
Fra : Gundersen


Dato : 01-05-02 13:01

Hejsa

> på www.suzuki-rf.com står der at alle rf600 skal have GN76A eller GN76B
> (Tyskland)
> Men hvorfor fanden har den det D istedet for A i stelnummeret????


D - Danmark???? hehe


Min gamle RS125 fra tyskland, havde et a, bag efter stelnret, der betød
at den var droslet, til 15hk...... Der stod på et med følgende papir, at
B var droslet yderligere....
Det er hvist noget med at man må køre med B droslede mc'er på bil pap
der nede.... eller sådan noget.....
Der var i hvert fald 2 typer droslinger.....


Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit


S.G (01-05-2002)
Kommentar
Fra : S.G


Dato : 01-05-02 20:41

>
> Min gamle RS125 fra tyskland, havde et a, bag efter stelnret, der betød
> at den var droslet, til 15hk...... Der stod på et med følgende papir, at
> B var droslet yderligere....
> Det er hvist noget med at man må køre med B droslede mc'er på bil pap
> der nede.... eller sådan noget.....
> Der var i hvert fald 2 typer droslinger.....

Cyklen er købt brugt i dk, den er skiftet ud med min rf400 (som er til
salg).
jeg har papirene på at den er købt her i landet, samt servicebog osv..
Så jeg fatter det sq ikke rigtig, den burde hedde A til sidst



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177521
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408662
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste