Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af canon a40 hos technikdirekt.de
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 30-04-02 20:37

Jeg er ved at købe et canon a 40 hos technikdirekt.de jeg kan se at
leveringsomkostningerne ummidelbart ser ud til at være de samme hvedenten
man betaler med visa eller pr. efterkrav.
Nogle der har erfaring med at købe fra udlandet på efterkrav, løber der
nogle ekstra gebyrer på?
Mvh.
Christian

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 01-05-02 06:43

Hej Christian

Jeg har handlet et par gange uden problemer med technikdirekt.de uden
problemer. Da det er en pakke fra udlandet, skal du betaæe 100 Kr i gebyr på
posthuset, hvis du får sendt pakken på efterkrav, så jeg vil klart anbefale
at betale med Visa, så slipper du for gebyret.

VH
Per

Fra : Cartman

Dato : 09-05-02 23:02

"Per Wolfsdorf" skrev d. 01-05-02 06:43 dette indlæg :
> [...]
anbefale
> at betale med Visa, så slipper du for gebyret.

Jeg har også handlet med technikdirekt.de flere gange, seriøst firma
med gode priser, du kan roligt betale med visa.
Hilsen Cartman

http://www.kandu.dk/