spørgsmål vedr. xv 250 virago
Fra : Christian Heidemann

Dato : 29-04-02 19:26

hej NG

da jeg næsten har købt en virago 250 fra 1991, vil jeg gerne vide lidt om
hvad man specielt skal kigge efter på før man køber den.
derudover søger jeg steder man kan købe udstyr til den
tilsidst har jeg nogle spørgsmål vedr. bagdækket.
hvor meget mønster skal der være på det og vil den blive kasseret
til syn hvis der ikke er nok mønster på den.
hvor meget koster det cirka at få skiftet bagdækket.
jeg spørger da sælger skal syne cyklen.

mvh. christian heidemann

Fra : Leif Jensen

Dato : 30-04-02 19:47

Christian,

Inden du køber den Virago 250, så gør dig selv en
stor tjeneste - sæt dig på cyklen og bed en uvildig
svare på spørgsmålet: "hvordan passer den her til
mig?". Medmindre du er en meget lille mand, så
vil cyklen helt sikkert være for lille.

Well, det er naturligvis dit eget valg - jeg siger det
blot fordi jeg har set mange købe en Virago 250
eller for den sags skyld 535, og indenfor de første
6 måneder opdaget at den er alt for lille - for derefter
at opdage at de kunne ha' fået en lidt større "250 -> 535"
eller "535 -> 750" for de samme penge, ved at købe en
der måske er et par år ældre. Og det er ærgeligt, for det
er mange penge.

Derudover - ikke et ondt ord sagt om Virago 250 eller
535 :)

Regn med ca. 800 - 1000 for at få skiftet bagdækket.

Bedste hilsner
Dr. Jensen
Yamaha Custom Club Sjælland - www.yccs.dk