Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kondition på Li-ion batteri??
Fra : Henrik Juul

Dato : 30-04-02 19:01

Hejsa.

Mine to JVC Li-ion batterier (BN-V507U) er pludseligt ikke så nemme at
lade op mere!
Laderen lader kun i ca. 15-20 minuter før den melder batterierne
færdigopladede.- Ikke desto mindre er der under 5-10 minuter optagetid
på hvert af batterierne.
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om det er laderen, der er død eller
om det er begge batterier, som er færdige.
Inden jeg farer ud og køber enten nye batterier eller ny lader (eller
begge dele), vil jeg gerne vide, om der evt. er en måde at måle, om
batterierne virkeligt er døde.

Hvilke poler på batterierne lades der på?- Der er 3 terminaler;

Mvh
Henrik
Henrik Juul
henrik@1janning-2juul.dk (fjern tallet)