Nikki
Fra : HENNING MIDE

Dato : 30-04-02 19:00

Hej alle

Jeg leder efter nogle gode links til download af diverse spil.
Lige nu er jeg mest interesseret i hestespillet NIKKI fra Savannah.
Jeg vil blive glad, hvis der er nogen der kan henvise mig til en site, hvor
jeg kan downloade spillet eller på anden måde få en kopi.

Hilsen Xsara

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-04-02 20:11

HENNING MIDE wrote:

> [...]
> Jeg vil blive glad, hvis der er nogen der kan henvise mig til en site, hvor
> jeg kan downloade spillet eller på anden måde få en kopi.

Det er ret let, her er hvad du gør.

1. Du går ud af hoveddøren (Husk og lås den så der ikke kommer nogen og
downloader din computer eller din sofa). Tag gerne din datter/søn med i
hånden.
2. Så bevæger du dig ned i den nærmeste computerbutik eller
Fona/Fredgaard/Bog&Ide/...
3. Går hen til hylden med de mange computerspil og tager æsken med Nikki
i hånden.
4. Du går hen til den flinke ekspedient og betaler hvad der står på æsken.

og så har du fået fat i spillet. Samtidig har du vist dit barn at du er
et ærligt menneske, illustreret at man skal yde før man kan nyde og de
penge du har betalt vil være med til at sikre der bliver lavet flere
gode spil fremover.

Hvor svært kan være, altså!

Mvh

Bruno

Fra : Dopedog KDC

Dato : 30-04-02 20:46

www.edonkey2000.dk
www.kazaalite.com
www.musiccity.com

Du kan hente spil med programmer fra de 3 steder

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!