Gældsbrevsloven
Fra : Rasmus Mandøe Jensen

Dato : 30-04-02 16:35

Er der et af jer wiz-kids, der kan forklare mig, hvorfor søndag ikke er
inkluderet i gbl § 5, stk. 2? Er det indeholdt i "helligdag" (komme
hviledagen i hu, at du holder den *hellig*...), eller er der en dybere
grund?

Med venlig hilsen
Rasmus

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Most of this country's import comes from OUTSIDE the country"

George W. Bush

"Carpe diem quam minime credula postero" -
Grib dagen - opsæt så lidt som muligt til i morgen

Horats

Fra : Poul H. Sørensen

Dato : 01-05-02 17:36

Jeg er ikke helt sikker, men det kunne jo være udslag af at banker, posthuse
mv. normalt holder lukket om søndagen.

Poul