Kørekursus i Hobro med MC 77
Fra : Per M. Pedersen

Dato : 30-04-02 16:19

MC 77 fra Vebbestrup har taget initiativ til at afholde et køreteknisk klub
bronzekursus, og de har i den forbindelse et par enkelte pladser tilbage
hvis nogen måtte være interesseret. Instruktørene er DMC-instruktørere og
programmet for kurset er et alm bronzekursusprogram.

Skriv til mig hvis du er interesseret og jeg skal lade det gå videre.

Med Venlig Hilsen

Per Milborg Pedersen ...som helt sikkert skal afsted.

Fra : uffe.j

Dato : 30-04-02 18:20

Hvornår?
Og hvad koster det?
Uffe

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 30-04-02 22:21

http://www.dmc-org.dk/Index-korekurser.html

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 01-05-02 20:21

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Nu er prisen jo forhåbentlig ikke alt afgørende for om man ønsker at blive
bedre til at håndtere sin MC. Det kunne jo være at pengene en dag er givet
godt ud!!

MEN, det er sådan at MC 77 har fået Hobro kommune til at sponsorere en del
af det og det gør faktisk at prisen er så lav som 200,- for et komplet
bronzekursus. Normalt koster det 575,- så hvis det er prisen der er
afgørende for om man skal afsted så er det nu der skal slås til.....men vent
ikke for længe.....der er kun 3 pladser ud af 24 tilbage.

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Armand

Dato : 01-05-02 01:15

Per M. Pedersen <per_p@wanadoo.dk> skrev i en
> MC 77 fra Vebbestrup har taget initiativ til at afholde et køreteknisk
> klub bronzekursus, og .........................
> Per Milborg Pedersen ...som helt sikkert skal afsted.

Hæ!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl -

Dato : 01-05-02 12:29

"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmet for kurset er et alm bronzekursusprogram.
>
> Skriv til mig hvis du er interesseret og jeg skal lade det gå videre.

Kanont initiativ, så mangler jeg bare en cykkel

> Med Venlig Hilsen
>
> Per Milborg Pedersen ...som helt sikkert skal afsted.

Tjae der skal vel være en der underviser

-
Morten Dahl