T68i køb + info ?
Fra : Thomas Rybak

Dato : 30-04-02 15:52

Hej

Jeg er på nippet til at købe mig en T68i men vil liiige høre om der er nogen
som har noget positivt/negativt som evt kan påvirke mig

Måske et dumt spørgsmål, men kan man godt lade telefonen op mens den er
tændt som fx. nokia's tlf. ?

Er der nogen der har links til tests, billeder, download af themes og
billeder mm. ?

Mvh Thomas

Fra : N. Pedersen

Dato : 30-04-02 18:18

http://www.esato.com/

Fra : Janus Olsen

Dato : 01-05-02 10:56

man kan sagtens bruge den mens den er i stikket, bruger den selv, og er
meget glad for den, fed telefon, og har endnu ikke haft nogle problemer.

MVH. Janus

Fra : jnl

Dato : 09-05-02 23:01

"Thomas Rybak" skrev d. 30-04-02 15:52 dette indlæg :
> [...]
> billeder mm. ?
>
> Mvh Thomas
>
>Jeg har skaffet mig en T68i..supermaskine. JEg ahr ellers alle årene
været inkarneret Nokia-fan, men min 6210 måtte gå i pension, da jeg
prøvede T68i.
Ja.. du kan lade på den medens den er tændt. Selve betjeningen er
blevet rigtig god, overskuelig og uden alle mulige "uhuskelige"
tastesekvenser. Lyden er rigtig god. De bruger ligesom Nokia startede
med på model 6110, en akustisk lavimpedanset løsning, som betyder at du
ikke behøver at presse telefonen tæt øret. I andre telefoner mister man
bas-lyden hvis man gør det samme. B&O's DECT telefon model 6000 bruger
også det princip..
Så..som du kan høre ...jeg er blevet taget med storm over den lille
tingest.

, john

http://www.kandu.dk/