Hvordan vedhæfter jeg en e-mail
Fra : Sune Ravn

Dato : 30-04-02 21:11

Hejsa!

Hvordan vedhæfter jeg lettest, en e-mail til en e-mail jeg ønsker at
sende?

Bruger Outlook 2002

på forhånd tak

Mvh
Sune

Fra : Søren Blom

Dato : 30-04-02 21:40

"Sune Ravn" <suneravn@hotmail.com> skrev
> Bruger Outlook 2002

Hvad er det lige denne gruppe navn er?

Spørgsmål om alle andre Outlook end lige Outlook Express skal stille i
dk.edb.programpakker.ms-office

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 30-04-02 22:09

Søren Blom, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hvad er det lige denne gruppe navn er?
>
> Spørgsmål om alle andre Outlook end lige Outlook Express skal
> stille i dk.edb.programpakker.ms-office

Jeg synes du går i lidt små sko nu... SÅ indlysende er det ikke!

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-04-02 23:41

Palle Hans Jensen skrev:

> Jeg synes du går i lidt små sko nu... SÅ indlysende er det ikke!

Jo. Der er kun et Outlook produkt hvori Express indgår. I øvrigt er
det et princip, at grupper bliver mere specifik, jo længere du kommer
ud i led i gruppe-navnet.
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 01-05-02 11:52

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote in

> Jo. Der er kun et Outlook produkt hvori Express indgår. I øvrigt
> er det et princip, at grupper bliver mere specifik, jo længere
> du kommer ud i led i gruppe-navnet.

Ja det er jeg godt klar over. Men det er jo ikke sikkert at brugeren
liiiige et så erfarne som du og jeg vel. Der er ingen grund til at
overfalde folk for enhver pris. Lad dog en gang imellem lade tvivlen
komme spørgeren til gode.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-05-02 17:33

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev:

> Jo. Der er kun et Outlook produkt hvori Express indgår.

Hvad mener du med det? Outlook Express hører til Internet Exporer -
men IE/OE følger også med Officepakken.

> I øvrigt er det et princip, at grupper bliver mere specifik, jo
> længere du kommer ud i led i gruppe-navnet.

Jep - men der er ikke nogen gruppe der hedder
d.e.i.s.mail+news.outlook. Derfor er det måske ikke så underligt at
der kommer et fejlskud i OE-gruppen en gang imellem. Det bliver
ikke nemmere af at mange omtaler OE som "Outlook".

Der er ikke nogen uenighed om at spørgsmålet ikke hører hjemme i
OE-gruppen - men vejledningen
(<3ccf0129$0$18643$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>) er IMO ikke i
orden.

FUT: dk.admin.netikette.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-04-02 22:10

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev:

> Hvad er det lige denne gruppe navn er?

Denne gruppe? Har du kigget på Newsgroup-headeren - ellers får du
den her:

Newsgroups: dk.edb.internet.software.mail+news,
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

> Spørgsmål om alle andre Outlook end lige Outlook Express skal
> stille i dk.edb.programpakker.ms-office

Eller i dk.edb.internet.software.mail+news - der også har Outlook
som On-Topic-emne.

Du kunne have sat fut til office-gruppen (eller mail+news), her
kommer i stedet en fut til netiketten, da spørgsmålet er forsvundet
i klipningen.

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner i gruppen
dk.admin.netikette)