Spørgsmål angående Siemens Gigaset 4010
Fra : [7100] Lars Christof~

Dato : 30-04-02 13:27

Jeg er ved at være fast besluttet på at jeg subj. skal være min nye trådløse
telefon.

Jeg er blot stød på det lidt irriterende at den, så vidt jeg forstår, laves
i forskellige modeller:

4010 Classic
4010 Micro
4010 Comfort

Hvad er forskellen på disse produkter??

Er der forskel i lydkvaliteten, eller er det design og ekstra funktioner
udelukkende der er forskellen??

Hvad koster disse modeller når de er billigst (og hvor)??
Jeg har set Classic modellen til 889,- i Bilka.

Håber meget på svar

Lars Christoffersen

Fra : Lars

Dato : 30-04-02 13:42

"[7100] Lars Christoffersen" skrev:
> Hvad er forskellen på disse produkter??

Classic: http://makeashorterlink.com/?X1BE657C

Micro: http://makeashorterlink.com/?L2CE627C

Comfort-modellen hedder 4015 nu:
http://makeashorterlink.com/?T1DE327C

På Tele Danmarks sider - som ovenstående links sender dig hen til - kan du
sammenligne produkterne. Fra en af de 3 sider ovenfor vælger du sammenlign,
trådløse og bladrer frem til Siemens telefonerne. Markerer dem du vil
sammenligne, og du får præsenteret et flot lille skema med de forskellige
data.

- Lars

Fra : Lars

Dato : 30-04-02 13:52

"Lars" skrev:

> Classic: http://makeashorterlink.com/?X1BE657C
> Micro: http://makeashorterlink.com/?L2CE627C

Ha, de links holder op med at virke efter kort tid.

Men så gå istedet ind via www.teledanmark.dk/ebutik og videre ind under
Fastnet - Trådløs. Tryk på sammenlign produkter øverst oppe (lige under
menuen).

- Lars

Fra : [7100] Lars Christof~

Dato : 30-04-02 15:03

> Men så gå istedet ind via www.teledanmark.dk/ebutik og videre ind under
> Fastnet - Trådløs. Tryk på sammenlign produkter øverst oppe (lige under
> menuen).

Mange tak for henvisningen. Det er faktisk en god feature de har de kære
folk i telebutikken.

Jeg fandt ud af at jeg holder mig til classic modellen, da jeg ikke har brug
for de ekstra funktioner der kommer med comfort og micro modellerne. Desuden
mener jeg at man betaler meget dyrt for de få ekstrafunktioner.

Tak for hjælpen

Lars

Fra : Peter Karstoft

Dato : 02-05-02 16:09

Micro er totalt lille og sej.
Den er verdens mindste trådløse tlf, så vidt jeg ved.
FEEEED!

Peter
"[7100] Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3ccea3ab$0$58774$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...