Hjælp ang. grafikikort information.
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 30-04-02 11:35

Hej Alle.

Jeg har lige et lille spg.

Jeg har mig et Creative Labs 3D Blaster GeForce2 MX AGP m/ 32 MB ram.

Mit spg. er : Er et GeForce2 MX 200 hurtigere end et MX kort ?

Og er der nogen der kan hjælpe mig med nogen specifikationer på kortet da de
steder jeg har søgt på nettet
siger alle at kortet kører med DDR ram & ikke SDRram.
Har prøvet at finde kortet på creative egen hjemmeside men kan kun finde det
som PCI ikke AGP.

Håber der er nogen som kan hjælpe med et svar.

Mvh.

Kenneth
Kenneth@osterbrogaarden.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-04-02 11:50

"Kenneth Andersen"
<Kenneth@osterbrogaarden.dk> skrev:
> Jeg har mig et Creative Labs 3D Blaster GeForce2 MX
> AGP m/ 32 MB ram.

Dvs. et Geforce2MX400:
<http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=167&page=6>

> Mit spg. er : Er et GeForce2 MX 200 hurtigere end et
> MX kort ?

Nej.

> Og er der nogen der kan hjælpe mig med nogen
> specifikationer på kortet da de steder jeg har søgt på
> nettet siger alle at kortet kører med DDR ram & ikke
> SDRram.

Jeg mener

> Har prøvet at finde kortet på creative egen hjemmeside
> men kan kun finde det som PCI ikke AGP.

Ja, det kunne jeg heller ikke på den europæiske side:
<http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=211&page=6>

Men på den asiatisk side:
<http://asia.creative.com/products/3db/gf2mx/>
<http://asia.creative.com/products/3db/gf2mx400/>

> Håber der er nogen som kan hjælpe med et svar.

Jeg har prøvet, men ved nok ikke ret meget mere end
du!

/Mikael

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 30-04-02 12:14

Hej Mikael.

Det hjalp takker.

Havde ikke lige tænkt på at kigge på deres asiatiske side....

Mvh.
Kenneth

Fra : Óðin

Dato : 30-04-02 19:53

"Kenneth Andersen" <Kenneth@osterbrogaarden.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle.
>
> Jeg har lige et lille spg.
>
> Jeg har mig et Creative Labs 3D Blaster GeForce2 MX AGP m/ 32 MB ram.
>
> Mit spg. er : Er et GeForce2 MX 200 hurtigere end et MX kort ?

Nej, det er langsommere. Et GF2MX har 64 Mb SD-RAM

> [...]
> siger alle at kortet kører med DDR ram & ikke SDRram.
> Har prøvet at finde kortet på creative egen hjemmeside men kan kun finde

Kig her: http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce2mx

/Óðin