E-Mail
webnoob 5265
Kontaktpersoner, Outlook XP
Fra : Snedker

Dato : 30-04-02 10:29

Jeg har re-installeret en PC. Tog en backup af den "gamle"
outlook.pst.

Efter ny-installering kopierer jeg så den gamle outlook.pst oveni den
nye og tomme.

Masser af personer står i mit adressekartotek, men når jeg klikker på
"Til"-knappen kan den ikke finde nogen...hva' er nu det??

mvh
Morten Snedker

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-04-02 21:23

On Tue, 30 Apr 2002 11:29:19 +0200, Snedker
<morten_nospam@dbconsult.dk> wrote:

>Masser af personer står i mit adressekartotek, men når jeg klikker på
>"Til"-knappen kan den ikke finde nogen...hva' er nu det??

Vælg rulle menuen øverst til højre inde i kartoteket og så vælg en
anden liste - så er de der.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Jesper Brock

Dato : 30-04-02 21:23

"Snedker" <morten_nospam@dbconsult.dk> wrote in message
> Jeg har re-installeret en PC. Tog en backup af den "gamle"
> outlook.pst.
> Efter ny-installering kopierer jeg så den gamle outlook.pst oveni den
> nye og tomme.

Hejsa

her et trick, der virkede for mig - måske du kan bruge det?

Af skræk for at slette pst-filen ved en fejl, hvis jeg en dag i et
"hysterisk anfald" skulle finde på at formattere min windows-partition,
flyttede jeg outlook.pst-filen fra dens oprindelige placering og over på mit
"dokumenter-drev".

Første gang du starter Outlook2000 op efter at have flyttet filen, vil den
komme med en fejlmeddelelse om at pst-filen ikke kan findes og du bedes
angive stien til pst-filen. angiv stien til den nye placering og vupti - det
kører... også efter en geninstallation, som jeg foretog så sent som i sidste
uge

--

Venlig hilsen

Jesper Brock
www.flashlight-gruppen.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-05-02 12:34

On Tue, 30 Apr 2002 22:22:52 +0200, "Jesper Brock"
<jesper.brock@[KILLSPAM]mail.tele.dk> wrote:

Microsoft har også lavet et lille gratis plug-in backup tool til O

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 30-04-02 22:26

Gå ind på dine kontaktpersoner og højre klik, vælg egenskaber og i fanen
Outlok-adressekartotek giver du lov til at det må vises med et flueben.
Hilsen Torben