Nokia 3510
Fra : Tobber

Dato : 30-04-02 07:03

Hej !

Har denne telefon vibrator ? Er der afløseren for 3330 ?

Hvornår skulle den komme i handlen ?

Mvh.

Torben

Fra : Jogge

Dato : 30-04-02 07:41

> Har denne telefon vibrator ? Er der afløseren for 3330 ?

Ved det egentlig ikke, men er det ikke mere eller mindre standard i alle nye
mobiltelefoner at der er det? altså vibrator

> Hvornår skulle den komme i handlen ?

Den skulle have været her i uge 18, men kommer nok først i uge 20

Fra : skm

Dato : 30-04-02 16:20

"Tobber" <xx@xxxx.xx> wrote in message
> Hej !

hej.

> Har denne telefon vibrator ? Er der afløseren for 3330 ?

Der er vibrator på, og nej jeg ville umiddelbart tro at 3410 bliver
afløseren for 3310/30

> Hvornår skulle den komme i handlen ?

Den er i tdc avisen jeg lige har fået ind ad døren til 1599,- , så jeg tror
den er i handlen.

Fra : Jogge

Dato : 30-04-02 18:08

> Den er i tdc avisen jeg lige har fået ind ad døren til 1599,- , så jeg
tror
> den er i handlen.

Niks den er blevet udsat 2 uger så de har den heller ikke, men den
skulle have været her

Fra : N. Pedersen

Dato : 30-04-02 18:16

> Niks den er blevet udsat 2 uger så de har den heller ikke, men den
> skulle have været her

Jeg har set den til kr. 1499,- og skulle komme først i juni. Er desværre
blevet forsinket fra Nokias side (kommer det bag på nogen?).

Fra : Christian Larsen

Dato : 04-05-02 16:49

Hej.

Den kommer helt sikkert før juni. Se om det kommer bagpå dig! ,-)

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-05-02 09:18

"Tobber" <xx@xxxx.xx> wrote in message
> Hej !
>
> Har denne telefon vibrator ? Er der afløseren for 3330 ?

> [...]

Klikk på linken under. Der får du adgang til en sammenligningstabell mellom
3330 og 3510. Bare synd 3510 ikke har IrDA, slik som 5210. Men 5210 har ikke
GPRS.

http://www.nokia.no/mobiltelefoner/3510/faq.html

Mvh

Thorolv Valentinsen