SimonSpies ctr sexologi-jobskabelsen
Fra : Bo Warming

Dato : 30-04-02 00:20

SimonSpies ctr sexologi-jobskabelsen

Ufattelig rejse- og livs-glæde skabtes af egoisten Spies (1921-84), som
(sammen med pastor Tjæreborg, også en vidunderlig fri-marked-egoist) fik
billiggjort bus- og siden charterfly-rejser og fyldte afbuds-sæderne op med
bl.a. letlevende piger, så erotik blev vigtigere salgsargument end sydens
billige sprut og sol.

Overfor denne iværksætters solstrålehistorie vil jeg sætte den
vildtvoksende, unyttige undertrykkende lægekunst, der mobber afvigere.

Takket være romantik , industrialisme og oplysningstid tog sexfrigørelsen
fart o. 1900, og nogle lægeforskere hoppede på vognen og opdyrkede
specialet "sexologi".

Nogle bidrog positivt, andre negativt.

Den ny psykiatri, som sexologi blev underafdeling af, stod på skuldrene af
galeanstalterne.

De mange arbejdsløse enlig-mand-særlinge i storbyerne, især drukkenbolde,
var deres håb om at få patienter i stort antal, så de kunne få magt, så de
gjorde meget ud af at neuro-syfilis kan føre til megalomani og lammelse, og
de overdiagnosticerede helt vildt (bl.a. den kun neurologisk syge Nietzsche
, som man med mors og søsters hjælp kaldte sindsyg. Nietzsche var ligeglad.
Han havde skrevet sig ud og ønskede lykkelig indadvendt meditation, og det
forhindrede de ikke i de måneder man lod ham på på "nervesanatorium".)

De Sade havde skabt kreativ sado-porno, som han fængsledes for af Napoleon.

Masoch føjede masochisme til.

"O's historie" , "Fanny Hill" og "Lolita" skabte retssager, hvori mange
snerpede overlæger blandede sig til fordel for censur (og fastslog at ingen
kvinde kunne synke så dybt, at hun kunne få orgasme!).

Briter vidste i 1895 at de snart skulle i krig med tyskerne, og at disse var
langt dygtigere soldater, så de skabte problem i at være bøsse, og hævdede
at dette gav dårlig soldatermoral, og at en respekteret borger, der var
tolerant overfor homosex skulle straffes , for at man kunne statuere et
eksempel. Derfor fængsel til Oscar Wilde (der nok kun var voyeur og
drengeven uden analsex, og fællesonani - og pædo-kys på offentlige steder
for at provokere.)

Fritz Haarmann (1879-1925) havde levet langt liv i tyske fængsler og var
blevet bøsse(selvfølgelig kan man forføres til det) og fattigdom var extrem
efter WW2, så han samlede 26 drenge op, der kom ind med 4 toget i Hannover
og blev bøsseven med dem og dræbte dem og solgte deres kød til slagtere - en
historie der skabte de aversioner mod homosex som bl.a. læger dengang
ønskede, så de kunne blive de store moral-prædikanter (sammen med
Cornflakes-kongen Kellogg i USA og KFUM-karismatikeren pastor Olfert
Richard, Kbhv.-

Folk med ambivalent forhold til erotik kan få samlejesmerter, impotens, for
tidlig og for sen sædudtømning, og læger kan ikke gøre meget andet end at
trøste, men det blev en vigtig kerne af lægevidenskab i det ny
psykiatri-speciale, sexologi, som bl.a. muliggjorde latterlig
seksualundervisning som obligatorisk i skolen. Noget forældre kan klare
selv,

Pga. TV og andre medier, kan man faktisk slet ikke stoppe de unge i at vide
nok.

Behandlere og undervisere ønsker at udvide deres territorier, og fik succes
på mange fronter, bl.a. ovennævnte, og det gav statsmagten vildt meget blod
på tanden, så den begik et scoop - at importere muhamedanere, som der er
rigtigt er problemer og dermed job i.

Masturbatorisk sindsyge, var stor sag o 1900, og Wagner påduttede via sin
læge at Nietzsche led af det - så var der basis for indlæggelse på
sindsyghospital, for som vi ved fra malersyndrom-erstatninger, så er læger
helt tilfreds med løse rygter. Det er ikke en eksakt videnskab.

Frenologi, altså dybt uvidenskabelig kobling af hovedform til
psykeafvigelser indgik i, at psykiatrien blev magtfuld

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-05-02 13:06

Bo det lyder interesant, måske var det et emne til den næste DSS fest
Kommer du?
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-02 03:25

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message
> Bo det lyder interesant,
> succes
> blod

Vil man forstå de reelle bevæggrunde til at staten fremmer
muhamedaner-invasionen, kan det være godt at slå ørerne ud - incl til
Nietzsche-filosofi og social-psykologi, som min trådstart går på.

Havde vi haft flere Simon Spies typer, havde vi været mindre fremmedgjorte
og mindre hooked på godhedsindustriens løgne..

Se det illustrerede Nietzsche-citat i det netop udkomne nr af Danskeren,
som nu også kan lånes på nogle af de københavnske biblioteker, bl.a.
Nørrebros - medlidenhed hos selvpromoverende pastorLeifBorckHansen typer, er
grusom imod kommende generationer af gammeldanskere.

Fra : Kaye

Dato : 07-05-02 01:14

Gentager: Sikke dog en gang forbandet pladder!

Fra : Tomas O.

Dato : 07-05-02 05:18

Kaye skrev:

> Gentager: Sikke dog en gang forbandet pladder!

SNIP

Kan du ikke bare ignorere manden i stedet for at gentage hans
indlæg. Hvorfor tror jeg har filtreret hans indlæg fra? Det
hjælper jo ikke en disse når du så gentager hele skidtet. Kunne du
i det mindste ikke klippe det væk hvis du absolut skal svare ham?

Den havnede også i DSS tjek lige for krydspostninger! @£€$€£@@@
$€{[€$

ARGH!
Tomas