Erfaringer m. Honda NTV Revere 650
Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 30-04-02 00:01

Overvejer at anskaffe sådan en fætter til erstatning for min Honda CX.
Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ?
mvh
Nic

Fra : Hans

Dato : 30-04-02 15:50

Der findes en tysk NG om NTV (jeg har ikke lige adressen, men det er
nok ikke så svært at finde). Det er nok det helt rigtige sted at
spørge.

Mvh.
Hans

Fra : Jens Pedersen

Dato : 30-04-02 17:12

Hvis du finder den så giv mig lige et tip for jeg kan ikke finde denne
NG......

/Jens
(ny ejer af NTV Revere)

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-04-02 18:33

"Jens Pedersen" <jens.pedersen@ericsson.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du finder den så giv mig lige et tip for jeg kan ikke finde denne
> NG......
>
> /Jens
> (ny ejer af NTV Revere)

En kort søgning på 'Honda NTV Revere' på http://www.google.com/ gav 889
hits, så mon ikke man kunne være heldig

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-04-02 19:15

"Jens Pedersen" <jens.pedersen@ericsson.dk> wrote in message
> Hvis du finder den så giv mig lige et tip for jeg kan ikke finde denne
> NG......
>
> /Jens
> (ny ejer af NTV Revere)

Og endnu en gang tillykke Jens

Tony

Fra : H. P. Holm

Dato : 30-04-02 18:16

Nicolaj Christensen skrev:

> Overvejer at anskaffe sådan en fætter til erstatning for min Honda CX.
> Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ?

Honda NTV har ingen specielle svagheder. Jeg skiftede kronrørslejerne
til koniske rullelejer i stedet for kuglelejer, og gummimembranerne på
karburatorspjældene var møre efter 70.000 kilometer. Hvis den er rød,
så kommer plastic-delene nemt til at se triste ud på grund af sollys.

http://hjem.get2net.dk/hpholm/ntv.html for mine egne erfaringer, og
http://hjem.get2net.dk/hpholm/ntvtest.html er Touring Nyt's testkørsel
af maskinen.

--
Hans

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 01-05-02 18:35

"Nicolaj Christensen" <nic@post4.tele.dk> writes:

> Overvejer at anskaffe sådan en fætter til erstatning for min Honda CX.
Hvorfor har du ikke din CX'er længere? Jeg overvejer at anskaffe sligt kørejern
til min kæreste. Evt. der skal renoveres lidt (udenfor motor).

Er der noget specielt man skal være opmærksom på med cx'ere?
500/650?
normal/custom/turbo/E?
årgange?

mvh
/Uffe
Bandit600

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 01-05-02 22:40

tja, de er jo sjældent helt fabriks nye.
vandpumpen, stator, - begger kræver afmontering af motor.
forfjedre kan med fordel være erstattet af wirth fjedre
/nic

Fra : Jens U

Dato : 05-05-02 15:20

Nicolaj Christensen skrev ...
> Overvejer at anskaffe sådan en fætter til erstatning for min Honda CX.
> Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ?
> mvh
> Nic

Alt det som du også vil kikke efter på en anden mc ellers intet.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X