CB1100F Street Fighter Style !
Fra : mc

Dato : 29-04-02 22:47

Hej,

Til dem som kunne være interesseret i at se lidt af mit projekt, så er der
smidt billeder op på dk binaer.motor

Jeg har efter hånden fået malet div. dele, og går nu bare og venter på mine
hjul/bremser/USD gaffel fra YZF 750 R, så er jeg klar til at kaste delene på
cyklen. ( mangler dog også styr/spejle fra Polo i tyskland... )
Der skal dog til passes lidt rør til et ret oplagt udstødning, men det er
ikke noget der tager flere mdr.
Motor messigt, holder jeg mig til den orig. 1100 til en start som lige er
blevet renoveret , men har en R krumtap, andre knaster, samt en 1200
cylinder med Viseco stempler som kun her kørt 500 km. som nok skal smides på
når sæsonen rinder ud ( hvis der ikke bliver smidt en CBR900RR motor i !!!
) meeen den tid den glæde.....

Mc
CB1100F ( 84 ) Steet Fighter Style

Fra : Mads Stetter

Dato : 30-04-02 09:31

Hejsa

Den er da alt for fed... det er da ren porno!

Glæder mig til at se det færdige projekt!

MVH Mads Stetter
DT125 (For sale)