larmende blæser
Fra : Kenneth

Dato : 29-04-02 20:18

Hej

er der nogen der har prøvet at fjerne blæseren eller skifte køler profilen
ud med en størrere og køre uden blæser på
et Creative GF4 Mx440??
den larmer som en i h...... nu havde jeg lige fået støjen væk fra min pc
(næsten) og så køber man et grafikkort det larmer som en jetjager

Kenneth

Fra : ScooterHead

Dato : 30-04-02 10:04

Hej Kenneth,

Havde det samme problem med min, men fjernede larmen ved at dryppe en halv
dråbe olie ned på motorakslen. - Men det er svært at sige om det er derfor
at din larmer.

/ScooterHead

Fra : Kenneth

Dato : 30-04-02 14:39

Ja det kan meget vel være at det er det der skal til den larmer nemlig mest
når jeg starter pcèn op(lyder som om den lige skal falde på plads/hængt
kat ) efter ca 20-30sek holder den op med at vibrere så hyler den kun

Kenneth

Fra : David J. V. Jensen

Dato : 30-04-02 19:34

"Kenneth" skrev:

> [...]
> når jeg starter pcèn op(lyder som om den lige skal falde på plads/hængt
> kat ) efter ca 20-30sek holder den op med at vibrere så hyler den kun

Som "ScooterHead" skrev, så hjælper lidt olie perfekt. Mit ekstremt larmende
Geforce2 Pro kort led af samme symptom som det du beskriver, og det er nu
snart to måneder siden jeg dryppede lidt olie i maskineriet, og larmen er
ikke vendt tilbage.

Mvh.
David

Fra : Kenneth

Dato : 01-05-02 21:52

Olie var lige det der skulle til nu brummer den ikke mere nu hyler den kun
lidt men den køre jo også med en hulens masse omdrejninger så det må jeg vel
lære at leve med indtil jeg tager mod til mig og får erstattet kølerprofilen
med en størrere

Kenneth