ATI All In Woonder skoder for wildt.
Fra : RANielsen.

Dato : 05-02-01 04:01

Er der andre som har smidt 3100,- kroner ud på dette håbløse grafikkort, som
vil være med til at sagesøge ATI for svie og smerte ?

Det kan da ikke være rigtigt, at ATI ikke kan finde ud af at lave nogle
drivere der VIRKER under Windows Millennium !?
De drivere som de lige har frigivet til Wim ME/2000 er INTET værd.
TV-On demand virker meget lidt.
Video/TV capturing mister over 50% af billederne ved laveste
opløsning+kvalitet.
Kanal Surf virker ikke, det er det samme billede der kommer i alle felter.
Der manlgler Textures i spillet Unreal Tournament og spillet hakker,
hurraaaaa for 100 fps. (dette gælder ogsa under Win98SE).

De fleste af ovenstående fejl forsvinder, hvis "styre" systemet hedder
Win98SE, men Win 98SE er IMO meget ustabilt.

Gid jeg havde købt et GeForce 2, et MPEG IN/OUT kort + et TV/Radio kort, da
det kun kan blive bedre end mit nuværende ATI Radeon All In "Woonder" til
2100,-.

Min maskine består af:
AMD T-Bird 1050Mhz.
256MB PC133RAM.
90GB Ata-100 diskplads.

Kan det tænkes at ATI kortet er bygget til et Intel baseret system ?

--
Rasmus.

Fra : Simon -:[CU]:-QuickS~

Dato : 05-02-01 06:11

> Er der andre som har smidt 3100,- kroner ud på dette håbløse grafikkort,
som
> vil være med til at sagesøge ATI for svie og smerte ?
Ja jeg har, og nej, for det er der da ingen grund til at gøre

> Det kan da ikke være rigtigt, at ATI ikke kan finde ud af at lave nogle
> drivere der VIRKER under Windows Millennium !?
> De drivere som de lige har frigivet til Wim ME/2000 er INTET værd.
Nådada? og hvorfor så lige det? de kører sq fint her

> TV-On demand virker meget lidt.
Det virker bedre end noget andet grafikkort her

> Video/TV capturing mister over 50% af billederne ved laveste
> opløsning+kvalitet.
Det gør det ikke her :)

> Kanal Surf virker ikke, det er det samme billede der kommer i alle felter.
Det kan jeg så ikke svare på, da jeg ikke har prøvet

> Der manlgler Textures i spillet Unreal Tournament og spillet hakker,
> hurraaaaa for 100 fps. (dette gælder ogsa under Win98SE).
Øhm? Jeg har aldrig set så flot grafik i UT som nu, det kører fuldstændigt
flydende i 1280x1024, og ja jeg spiller det en del ;)

> De fleste af ovenstående fejl forsvinder, hvis "styre" systemet hedder
> Win98SE, men Win 98SE er IMO meget ustabilt.
Aha.. Jeg kører WinME, og det er perfekt (ja det er faktisk rigtigt)

> [...]
da
> det kun kan blive bedre end mit nuværende ATI Radeon All In "Woonder" til
Det kan du jo så finde ud af med dig selv, men det kan jo være du har lavet
noget forkert..

> Min maskine består af:
> AMD T-Bird 1050Mhz.
> 256MB PC133RAM.
> 90GB Ata-100 diskplads.
Min maskine består af:
AMD T-Bird 1000 @ 1090Mhz.
Soltek SL-75KAV-X.
320MB PC133RAM.
120GB Ata- 100 diskplads

> Kan det tænkes at ATI kortet er bygget til et Intel baseret system ?
Det kan det da sikkert, men det virker fint her på mit Via KT-133A Chipset
Hvilken driver kører du med?
Har du huske at sætte AGPX4, fast write osv til ude i bios?

Jeg er sq glad for mit kort!

/Silver

Fra : RANielsen.

Dato : 06-02-01 00:24

"Simon -:[CU]:-QuickSilver" skrev:
> Ja jeg har, og nej, for det er der da ingen grund til at gøre

Det mener du ikke ?

> Det virker bedre end noget andet grafikkort her

Det fatter jeg sgu ikke....

> Det gør det ikke her :)

Det fatter jeg *** heller ikke....

> Øhm? Jeg har aldrig set så flot grafik i UT som nu, det kører fuldstændigt
> flydende i 1280x1024, og ja jeg spiller det en del ;)

Det fatter jeg slet heller ikke....

> Aha.. Jeg kører WinME, og det er perfekt (ja det er faktisk rigtigt)

Nu er jeg helt ude i tovene og vende. *SUK*

> Det kan du jo så finde ud af med dig selv, men det kan jo være du har
lavet
> noget forkert..

Nu har jeg forsøgt 3-4 gange og det ender ALTID op med de de samme generende
fejl.

> Min maskine består af:
> AMD T-Bird 1000 @ 1090Mhz.
> Soltek SL-75KAV-X.
> 320MB PC133RAM.
> 120GB Ata- 100 diskplads

Ahaaa, jeg skal bare have en stang 128MB PC 133 Apacer RAM mere i
maskinen.... ?

> Jeg er sq glad for mit kort!

Gider du forklare mig hvilke drivere du bruger til ATI kortet, hvilke VIA
drivere du har indstalleret til bundkortet, hvilken BIOS du kører med og
hvilken opsætning du kører med ude i BIOSen. Hvilken version af DirectX
kører du med ?

--
Rasmus.

Fra : RANielsen.

Dato : 08-02-01 23:26

Hva' så; Silver.

Gider eller vil du bare ikke dele din viden med os andre ?

Jeg nægter at tro på at dit ATI AIW Radeon kort kører så godt som du siger
under WinME.

Du må sgu lige bevise det først!

Uanset hvordan jeg kører Win ME og Radeon driverne ind, så spiller det bare
IKKE sammen.

--
Rasmus.

Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 05-02-01 21:49

On Mon, 5 Feb 2001 04:01:17 +0100, "RANielsen." <surtceps@worldonline.dk> wrote:

>De drivere som de lige har frigivet til Wim ME/2000 er INTET værd.

Det er vel ikke den samme driver til begge systemer? Svjv er der pæn forskel i programmeringen af
et-eller-andet i driverne til de to systemer.

>De fleste af ovenstående fejl forsvinder, hvis "styre" systemet hedder
>Win98SE, men Win 98SE er IMO meget ustabilt.

Det er sgu da det samme DOS i en ny grafisk indpakning.

Kenneth
~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ --- Seti@Home --- ~
~ 266WU/1515hrs ~
~ -( Join Team YETI )- ~

Fra : RANielsen.

Dato : 06-02-01 00:18

"Kenneth Ahn Jensen" :
> Det er vel ikke den samme driver til begge systemer?

Nej, selvfølgelig ikke.

> Det er sgu da det samme DOS i en ny grafisk indpakning.

Nej, det ville da være at gøre DOS til skamme.

--
Rasmus.