j2ee distribueret transaktion problem
Fra : cg

Dato : 29-04-02 21:29

-Jeg har succesfuldt kompileret mine klasser således:

javac.exe -classpath .;c:\j2sdkee1.3\lib\j2ee.jar *.java

og alle filer ligger i samme bibliotek

-Jeg starter j2ee og cloudscape op.

-Jeg starter deploytool op

....ingen problemer indtil videre..

Jeg følger alle instruktioner for at starte ny applikation,
ny bean .. trykker next, tilføjer klasser jeg skal bruge,
definerer transaction management og så videre resource
references. .. alt ser ud som om det går glat.

Lige indtil jeg skal deploye min server. Så går det galt.
Der der sker er, at jeg får flg: fejlbesked:

There was a deployment error
java.rmi.ServerError: Error ocurred in server thread; nested exception is
*Java.lang.NoClassDefFoundError: Converter
Please refer to
<J2EE_HOME>/logs/<machine-name>/j2ee/j2ee/error.log
for more information. Please verify your application with the verifier tool.

AHA tænker jeg så og begynder at placere alle mine filer i samme bibliotek
som J2EE_HOME (mit installations sted for j2sdkee1.3) Jeg forsøger igen,
men der opstår igen en fejl

Hvad gør jeg galt, når jeg allerede har defineret min java_home og j2ee_home
under environmental variables ? De kompilerer alle fint med ovenstående
statement.

Nogle ideer?

På forhånd tak.

Jeg ved det er en miniature fejl.