Hvorfor viser den ikke hele billedet+
Fra : ThomasP

Dato : 29-04-02 21:06

Hej
Jeg har lavet en side med frames.
I den ene side skal billederne komme frem når man trykker i
index'et.
Det virker også fint ved nogle af link'ene, men ved et af mine
link kommer kun 1/4 af billedet frem.
Hvordan kan det være.
Siden kan ses her(billedet når man trykker på "kommoder", skal
fylde hele den højre ramme.
http://www.csw.dk/produkter_dk.htm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-04-02 21:45

"ThomasP" <thomas-p@mail.dk> skrev...
> Hej
> Siden kan ses her(billedet når man trykker på "kommoder", skal
> fylde hele den højre ramme.
> http://www.csw.dk/produkter_dk.htm

Fordi billedet ser sådan ud - når jeg vælger "Gem billede som", så ER der
kun halvdelen af kommoderne vist...

Mvh. Camilla

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-02 21:58

Mon, 29 Apr 2002 20:05:50 +0000 (UTC), skrev ThomasP
<thomas-p@mail.dk>:

>Det virker også fint ved nogle af link'ene, men ved et af mine
>link kommer kun 1/4 af billedet frem

Tilsyneladende er der sket en fejl under uploadning, så prøv at
upload det igen.

Når man downloader billedet så er den nederste del hel grå.
--
med venlig hilsen
Knud