Mp3 Handsfree HPM-10 ??
Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-04-02 17:24

Hejsa

Jeg troede lige jeg skulle være den lykkelige ejer af sjub.
Men jeg er blevet slemt overrasket, det oldnordiske software kan ikke køre
på min WinXP styrede maskine.
Nå fandt mig så en maskine i huset med ME, der hopper softwaren godt nok på,
men så heller ikke andet.

Nu efter en 1½time og mange frustrationer, er det min ikke lykkes at få
overført et eneste nummer til MMC koret, men til gengæld er maskinen gået
ned en 5-6 gange

Nogen der kan hjælpe, evt. med XP driver eller erfaringer

På forhånd mange tak

Jan
--
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Michael Jensen

Dato : 29-04-02 19:48

"Jan Pedersen" <jp@person.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan hjælpe, evt. med XP driver eller erfaringer

Hej!

Du kan finde software, drivere osv. til din afspiller på
http://www.sonyericcsonmobile.com/support