Morten Dahl ?! update ?
Fra : Morten Juel

Dato : 29-04-02 16:10

hejsa NG..

Skal vi ikke lige prøve at råbe Morten Dahl op igen, så vi ved om han kunne
lave de rammer til os, eller om vi skal få dem lavet det andet sted...

hvis vi nu alle råber i kor høre han det sikkert )

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Jørgen Winther

Dato : 29-04-02 17:05

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> lave de rammer til os, eller om vi skal få dem lavet det andet sted...
>
> hvis vi nu alle råber i kor høre han det sikkert )

God idé!

HAAAALOOOOO Morten Daa-aahl? Mooooorteeeen?

Er du der?

Hvad drikker Møller?

--
Jørgen (der er spændt på at se, om det skulle være en ekko-Dahl

Fra : Peter J

Dato : 29-04-02 18:38

Jørgen Winther <jwi@condia.dk> skrev i en

> [...]
>
> Hvad drikker Møller?
>
> --
> Jørgen (der er spændt på at se, om det skulle være en ekko-Dahl

Grill

Peter
CBR 1000 F

Fra : Skyrider #1

Dato : 29-04-02 19:43

On Mon, 29 Apr 2002 18:05:18 +0200, "Jørgen Winther" <jwi@condia.dk>
wrote:

>Hvad drikker Møller?
Øllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllller
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' skål

Fra : Armand

Dato : 30-04-02 23:01

> [...]
> HAAAALOOOOO Morten Daa-aahl? Mooooorteeeen?
> Hvad drikker Møller?
> Jørgen (der er spændt på at se, om det skulle være en ekko-Dahl

GRILL

Til Morten:
Sikke utålmodig at DU nu pludselig viser sig at være :-|

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 01-05-02 06:42

Hehe Armand det har jeg altid været
Men det er nu mere det at der er jo nogle der har sat penge ind i min bank..
derfor

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750
VDO CD3300 billigt til salg på http://Starchild.dk
Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig