Sidste skoledag
Fra : Troels

Dato : 29-04-02 13:54

Ja, så er vi jo nogen der snart har sidste skoledag, og så skal der mixes et
bånd med noget passende musik på. Men hvad er det så?

Indtil videre er jeg kun kommet på
Alice Cooper - Schools out

Og det er jo ikke helt nok til at strikke et bånd sammen med.....

Har i flere forslag?

/Troels

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-04-02 14:12

Troels wrote:
> [...]
>
> Indtil videre er jeg kun kommet på
> Alice Cooper - Schools out
>
> Og det er jo ikke helt nok til at strikke et bånd sammen med.....

Twisted sisters - I wanna rock

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Renegade

Dato : 29-04-02 18:49

Twisted Sister - We're not Gonna Take it
Exciter - I Hate School Rules
Twisted Sister - Be Cruel to Your School

Just of my mind....
Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0Cbz8.6739$kp3.503564@news010.worldonline.dk...

Fra : John K

Dato : 29-04-02 14:31

> [...]
>
> Indtil videre er jeg kun kommet på
> Alice Cooper - Schools out
>
> Og det er jo ikke helt nok til at strikke et bånd sammen med.....

Extrabreit - Hurra, Hurra, die Schule brennt

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 29-04-02 14:37

John K wrote:

> Extrabreit - Hurra, Hurra, die Schule brennt

Red Warszawa - "Hurra, Skolen Brænder"
--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 29-04-02 15:24

Troels wrote:

> [...]
>
> Indtil videre er jeg kun kommet på
> Alice Cooper - Schools out
>
> Og det er jo ikke helt nok til at strikke et bånd sammen med.....

Beastie Boys - Fight for Your Right to Party

Mvh. Jacob.

Fra : Martin Helbo

Dato : 29-04-02 15:44

> Har i flere forslag?

Europe - The final countdown
Leningrad Cowboys - Those Were The Days
Black Sabbath - Paranoid
Guns N' Roses - Right Next Door To Hell
Iron Maiden - Wasted Years
Monty Python - Always Look On The Brigt Side Of Life
Pink Floyd - Another Brick In The Wall, part 2 (live)
Presidents Of USA - We're Not Gonna Make It
Twisted Sister - We're Not Gonna Take It
Queen - We Are The Champions

/Martin Helbo

Fra : Troels

Dato : 29-04-02 15:48

> Europe - The final countdown
> Leningrad Cowboys - Those Were The Days
> Black Sabbath - Paranoid

De andre forstår jeg (ca. ), men Paranoid ? er det noget med eksamen
eller hvad du tænker på?

/Troels

Fra : Kasper Aae

Dato : 29-04-02 17:06

On Mon, 29 Apr 2002 14:54:17 +0200, "Troels"
<lundlaursen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Og det er jo ikke helt nok til at strikke et bånd sammen med.....
>
>Har i flere forslag?

Offspring - The Kids Aren't Alright
Tæskeholdet - Vi Sparker Røv
Biohazard & Onyx - Judgement Night
Nada Surf - Sick of You.
Bad Religion - Walk Away
Stabbing Westward - The Thing I Hate
Red Warszawa - Dødshimlen

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 30-04-02 08:08

> Red Warszawa - Dødshimlen
>
> --
Hvad med den anden skole-sang med Red Warshawa (Hurra skolen brænder)?

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-04-02 19:19

On Tue, 30 Apr 2002 09:08:14 +0200, "Betina og Claus Ellegaard Skytte"
<bces@adslhome.dk> wrote:

>Hvad med den anden skole-sang med Red Warshawa (Hurra skolen brænder)?

Den er vist blevet nævnt allerede.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 30-04-02 21:29

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> wrote in message

> Hvad med den anden skole-sang med Red Warshawa (Hurra skolen brænder)?

Den er _SÅ_ sej!

"Mig og Johnny-Brian, vi går i ottende A, vi er de værste rødder som ingen
folk ka' ta', på vores vej til skole der stjæler vi en bil, befrier vores
venner fra fængs'let med en fil" LOL!

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 29-04-02 18:17

Hej "Troels" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk>

> [...]
>
>Indtil videre er jeg kun kommet på
>Alice Cooper - Schools out
>
>Og det er jo ikke helt nok til at strikke et bånd sammen med.....

Bryan Adams, Summer of 69.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Renegade

Dato : 29-04-02 18:50

Ugly Kid Joe - I hate everything about u

Lars Kim Lund <lkl@fabel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ouvqcug7tcimdnevkrd37v4ocom30q8o8d@sunsite.auc.dk...

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 29-04-02 19:12

"Troels" <lundlaursen@mail1.stofanet.dk> writes:
> Ja, så er vi jo nogen der snart har sidste skoledag, og så skal der mixes et
> bånd med noget passende musik på. Men hvad er det så?

Søs Fenger, Sidste Time.
--
Lars Balker Rasmussen "Special is bad."

Fra : Lars Rindsig

Dato : 29-04-02 19:31

Troels wrote:

> Ja, så er vi jo nogen der snart har sidste skoledag, og så skal der mixes et
> bånd med noget passende musik på. Men hvad er det så?

Beach Boys: "Be True to Your School"

lars

Fra : Max

Dato : 29-04-02 22:06

Hej

> Beach Boys: "Be True to Your School"

"I dont' like Mondays" Bomtown Ratts ?

Mvh Max

Fra : Martin Krat

Dato : 01-05-02 21:57

jeg ville vælge Various Artists - Børnekor fra 'Far til fire på Bornholm' -
Nu har vi fri