Jeg kan ikke se mit tidligere indlæg
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 29-04-02 14:11

Jeg kan ikke se mit tidligere indlæg angående servermontage i rackskab...
kan i andre se det ?

Fra : Henrik Walther

Dato : 29-04-02 14:20

On Mon, 29 Apr 2002 15:10:33 +0200, "[TR]Fido_linux"
<fido_linux@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan ikke se mit tidligere indlæg angående servermontage i rackskab...
>kan i andre se det ?

Det sidste indlæg udover dette jeg kan se postet af dig er med
subject: Opbygning af 19" rack med message id:

3ccc0911$0$73160$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Som NNTP server benytter jeg news.cybercity.dk.

--
Henrik Walther

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 29-04-02 14:40

hmmm, sært, jeg kan ikke se det....

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 29-04-02 14:41

gider du ikke poste hvad der ståri det, så jeg slipper for at skrive det
igen.....

Fra : Henrik Walther

Dato : 29-04-02 16:31

On Mon, 29 Apr 2002 15:40:41 +0200, "[TR]Fido_linux"
<fido_linux@hotmail.com> wrote:

>gider du ikke poste hvad der ståri det, så jeg slipper for at skrive det
>igen.....

Hej

Jeg har endelig fået mig et 19" rackskab
Nu kommer spørgsmålet så:
Jeg har følgende ting der indtil videre skal bygges ind i det:
Storage networl
Switch
2 computere
skærm, tastatur, og hvad dertil hører
Hvordan får jeg dette nemmest monteret heri?
Mit storagedrev er ret tungt... Kan det passe, at det kun skal
monteres i
forpladen eller sakl man have nogle gennemgående skinner eller lign
til det
?
Evt nogle links, til andre der har bygget lign....

Mvh stefan

Sådan
--
Henrik Walther

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-04-02 16:34

"[TR]Fido_linux" <fido_linux@hotmail.com> wrote in message
> gider du ikke poste hvad der ståri det, så jeg slipper for at skrive det
> igen.....

groups.google.com er din ven :)

/Dennis