Styrthjelm
Fra : Peg

Dato : 29-04-02 12:51

Hej

Er den nogen der kan sige mig hvor jeg finder en BMW hjelm system 4 evo til
rimelig pris.

Peg

Fra : Carsten

Dato : 29-04-02 15:04

Hvad er en rimelig pris ? Jeg gav personligt 3.000 lige ud for min incl.
et dobbeltvisir. Købte hos BMW service i Hvidovre.

Carsten

Fra : Peg

Dato : 29-04-02 20:24

Hej
Det lyder til at være en fornuftig pris.

Peg

Fra : Richard Pade

Dato : 29-04-02 15:02

Peg wrote:
> Er den nogen der kan sige mig hvor jeg finder en BMW hjelm system 4 evo til
> rimelig pris.

I Tyskland er BMW's vejledende pris ca. EUR 359,- jvf BMW's web-site -
herhjemme tager de DKK 3.295,-. Jeg slap 3.600,- hos BMW København på
Damhus Boulevard ved at tage det dugfrie visir med (normalpris 650,-).

Så med mindre, du kan skaffe rabat hos en dansk forhandler, må du nok
sydover. Alt. prøv at hør hos BMW i Limhamn (Malmø) - dem finder du
under www.bmw.se.

Richard

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-04-02 15:25

Netop set på MC-Basen:

BMW SYSTEM 4 HJELM
RESTPARTI SÆLGES TIL DEN LAVE PRIS AF KR. 1850,00 SÅ LÆNGE LAGER HAVES
UDVALGET ER IKKE RET STORT SÅ SKYND DIG

MC-MESTER
Knud Hansen
Grøndyssevej 14
3210 Vejby
Telefon dag: 48705312
Telefon aften: 21286954
Email: service@auto-mester.dk
WWW: http://www.mc-mester.dk

Så det var måske et godt sted at starte

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-04-02 15:34

Ups, jeg skriver ikke med store bogstaver for at råbe, det var bare lige en
simpel "copy and paste".

--
Mvh.
Henrik (Som forøvrigt intet kender til denne forhandler)

Fra : Carsten

Dato : 29-04-02 15:48

Der er forskel på "system 4" og "System 4 evo" !!!
I software-termer er evo'en en version 4.1

Carsten

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-04-02 16:23

Ok, jeg trækker det i mig igen

--
Mvh.
Henrik (som ikke ved meget om BMW hjelme)

Fra : Richard Pade

Dato : 29-04-02 18:00

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" wrote:
> Netop set på MC-Basen:
> BMW SYSTEM 4 HJELM
> RESTPARTI SÆLGES TIL DEN LAVE PRIS AF KR. 1850,00 SÅ LÆNGE LAGER HAVES
> [...]

Det er billigt, men husk at den nye Evo-udgave har bedre ventilation og
aftageligt
inder-/topfoer i forhol til den gamle System 4. Og er derfor en anelse
mindre indeni,
størrelse for størrelse.

Richard

Fra : Dennis Hellan Peders~