montageringe til riffelkikkert - hvilke???~
Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 29-04-02 13:27

Hej herinde.....

Er der nogen, som kan fortælle mig, hvilke montageringe som passer til
weaverbaser - har nogle aluminiumsringe monteret og har ikke tiltro til
disse. vili derfor skifte - men ved ikke hvilke ringe som passer til de
stålbaser af Weavertypen som er monteret. Kan man montere Milletringe?
eller hvilke type skal jeg kaste mit syn på.....Det skal helst være et
køb over nettet - så en net-adresse vil være fint samtidig....

mvh. Lars Beck

Fra : Savini

Dato : 30-04-02 21:55

du kan kontakt Leupold i USA. De har en masse godt kram hvad angår
"ringmounts".

Thomas

Fra : Brynjar Harsvik

Dato : 01-05-02 09:28

On Mon, 29 Apr 2002 12:27:24 +0000 (UTC), "Lars Beck Jensen"
<heeman72@hotmail.com> wrote:

> [...]
>eller hvilke type skal jeg kaste mit syn på.....Det skal helst være et
>køb over nettet - så en net-adresse vil være fint samtidig....

Mitt råd til deg vil være å kaste de gamle basene og kjøpe nye Leupoldmontasjer.
Da slipper du å lure mer på om montasjen er stabil. Den koster ca 700 kroner
komplett, men er definitivt verd det!

Brynjar

Fra : Allan Jensen

Dato : 01-05-02 09:55