Sælg ikke Telmore til Telia, Frank !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-04-02 12:41

Hej

Så snurrer der igen rygter om salg af Telmore, denne gang til Telia.

Lad være med det Frank ! - Det vil betyde massiv kundeflugt fra Telmore,
alene rygterne kan få folk til at sige farvel og tak !

Læs historien her:

Telmore lægger an på Telia
<http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14461>

--
M.v.h. Ole®

Fra : Fischer

Dato : 29-04-02 13:01

> Lad være med det Frank ! - Det vil betyde massiv kundeflugt fra
> Telmore, alene rygterne kan få folk til at sige farvel og tak !

Der vil nok gå ca. 12 sekunder inden jeg skifter teleselskab.

De 3 andre teleselskaber kunne jeg måske leve med, men Telia er da så
inkompetente, at det skriger til himlen!

*Fischer

Fra : Hans Pedersen

Dato : 29-04-02 13:16

On Mon, 29 Apr 2002 14:00:51 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>De 3 andre teleselskaber kunne jeg måske leve med, men Telia er da så
>inkompetente, at det skriger til himlen!

Det må jeg også skrive under på. Men Franke er nok ligeglad, hvis bare
Telia (eller andre) vil betale den vel efterhånden store sum penge for
selskabet.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Deaster

Dato : 29-04-02 13:52

Fischer wrote:

> Der vil nok gå ca. 12 sekunder inden jeg skifter teleselskab.
>
> De 3 andre teleselskaber kunne jeg måske leve med, men Telia er da så
> inkompetente, at det skriger til himlen!

Helt enig, men jeg er dog nok daffet alligevel, da jeg jo ikke længere kan
så sendt email som sms hos Telmore (tdc).

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : HSK

Dato : 29-04-02 14:17

Bare de ikke bliver solgt til Orange så er jeg ligeglad.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-04-02 15:08

"HSK" <frans@2840.dk> wrote in

> Bare de ikke bliver solgt til Orange så er jeg ligeglad.

Hellere Orange end Telia!

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 29-04-02 14:43

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Lad være med det Frank ! - Det vil betyde massiv kundeflugt fra Telmore,
> alene rygterne kan få folk til at sige farvel og tak !

Frank kan jo være ligeglad med kundeflugt når han først har solgt. Det Frank
er god til, det er at starte noget op. Efter det er det jo ikke sjovt mere,
og så sælger han vel lige som med Image. Ikke at der er noget ondt i det.
Jeg misunder sandelig heller ikke Frank og de penge han har. Han knokler
godt nok også for dem. Han er også god for en hyggelig joke. Gad vide om han
stadig har det dyre slips
--

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : Christopher Tracy

Dato : 29-04-02 14:50

Hej

> Så snurrer der igen rygter om salg af Telmore, denne gang til Telia.
>
> Lad være med det Frank ! - Det vil betyde massiv kundeflugt fra Telmore,
> alene rygterne kan få folk til at sige farvel og tak !

Ja og så har man fandme lige bestildt hos Telmore for at slippe af med
Telia... det er sq da lige godt satans... ((

/C.T.

Fra : Lars Christensen

Dato : 29-04-02 15:24

On Mon, 29 Apr 2002 13:41:03 +0200, Ole Rasmussen
<dont_reply@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Lad være med det Frank ! - Det vil betyde massiv kundeflugt fra Telmore,
>alene rygterne kan få folk til at sige farvel og tak !

Jeg er ihvertfald smuttet med Telias elendige dækning på Bornholm

Lars

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 30-04-02 21:09

> Jeg er ihvertfald smuttet med Telias elendige dækning på Bornholm

Det er sq ikke kun på Bornholm.
Jeg har 15-20 km. fra mit hjem til nærmeste sendemast fra Telia, mens TDC og
SONO har op til flere inden for 2-5 km.

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...!

Fra : **TRADS**

Dato : 29-04-02 15:31

Så hellere sælge til POWERCALL der jo også bruger TDC´s net.
http://www.powercall.dk/

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 29-04-02 17:50

Telmore er ikke ved at blive solgt, så havde jeg nok hørt om det. Men vi er
genstand
for en del rygter/gætterier, og det tager som oftest udgangspunkt i at jeg
siger at vi
er interesseret i et partnerskab i forbindelse med UMTS.

Vi har en opgave/pligt at sikre vores kunder adgang til de teknlogier der
vil drive
mobiltelefoni fremover, men da ikke for enhver pris. Vi har oprindeligt
valgt TDC
som operatør, det er der mange årsager til. Men vi er omvendt set også
nødsaget
til atvende alle sten

Mvh

FRank Rasmussen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-04-02 23:09

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in

> Telmore er ikke ved at blive solgt, så havde jeg nok hørt om
> det.

Dejligt at høre ;)

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-04-02 08:45

> [...]
> siger at vi
> er interesseret i et partnerskab i forbindelse med UMTS.

Dejligt at høre !

Per

Fra : Michael Jensen

Dato : 29-04-02 19:52

> [...]
> Lad være med det Frank ! - Det vil betyde massiv kundeflugt fra Telmore,
> alene rygterne kan få folk til at sige farvel og tak !

Jeg vælger at lade det være op til Frank og den øvrige bestyrelse i Telmore
at afgøre hvordan man ønsker at forme selskabet fremtid. Dog ser jeg ikke
nogen stor grund til at frygte hvad der sker hvis Telia køber Telmore. Jeg
tror det vil gavne begge virksomheder meget.

Jeg skal ikke på nogen måde sidde her og sige at Telia har kørt perfekt fra
starten af deres danske afdeling, men jeg synes nu de har rettet op på mange
ting siden, og i dag kører væsentlig bedre end før. Alt Telia behøver er en
chance for at vise deres duelighed. TDC Tele Danmark har jo også før i tiden
været et stærkt kritiseret selskab fordi at de ikke have styr på mange ting,
men den dag i dag kører de jo også ganske fornuftigt.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-04-02 23:11

"Michael Jensen" <michael@demokratisk[FJERNDETTE]ungdom.dk> wrote
in news:aak4om$22eh$1@news.cybercity.dk

> [...]
> selskabet fremtid. Dog ser jeg ikke nogen stor grund til at
> frygte hvad der sker hvis Telia køber Telmore. Jeg tror det vil

Hvis Telia kan fortsætte trafikaftalen med TDC, sådan som den er nu,
så ville det gavne alle formentlig - bortset fra dem der har brug for
at komme i kontakt med selskabet...

> [...]
> stærkt kritiseret selskab fordi at de ikke have styr på mange
> ting, men den dag i dag kører de jo også ganske fornuftigt.

Jeg tror ikke Telia kan vise en duelighed hvis de fik en chance, de
har kørt alt for længe uden at der er sket noget. De er ganske
simpelt koblet af vognen fordi de ikke har formået at følge med

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-04-02 21:23

Hej

"Michael Jensen" <michael@demokratisk[FJERNDETTE]ungdom.dk> wrote:

>Jeg vælger at lade det være op til Frank og den øvrige bestyrelse i Telmore
>at afgøre hvordan man ønsker at forme selskabet fremtid.

Naturligvis, hvem skulle ellers afgøre det men som tilfredsTelmore
kunde, som vel efterhånden har prøvet samtlige Danske Mobiludbydere,
incl. Telia, så bliver man 'rystet' over at læse den slags, ikke mindst
i lyset af at netop Telia jo i denne tid er på 'hugst' blandt de øvrige
selskaber, af hvilke de senest har opkøbt selskabet Telepassport med
kunder, som så bliver flyttet ovet i Telia's "roderi" - Og hvis man
forestillede sig dette senarie i forbindelse med Telmore, kunne med med
god ret frygte en overflytning til telia's netværk, hvilket jo stort set
er ikke eksisterende uden for storbyerne.

Men ok, nu har Frank jo, endnu engang, aflivet rygterne, og forklaret
sagen, og een eller anden form for joint venture samarbejde kan man vel
nok se en fordel i.

> Dog ser jeg ikke
>nogen stor grund til at frygte hvad der sker hvis Telia køber Telmore. Jeg
>tror det vil gavne begge virksomheder meget.

For så vidt at der _kun_ er tale om et samarbejde, så ja, men ellers så
"Nej tak"

> [...]
>ting siden, og i dag kører væsentlig bedre end før. Alt Telia behøver er en

Jeg tror at Telia's tid på det Danske marked er forpasset, de har været
alt for længe om at "finde melodien", der har været, og er. alt for
mange problemer, de har endnu ikke opdaget at telekunder idag ikke
tolererer regningsroderi, og ikke mindst dårlig, eller helt manglende
kundeservice, det er det samme som selvmord i den branche.

Og dette med at give dem en chance, nej, husk på de er jo langt fra
nybegyndere i det marked ! - Jo, på det Danske marked, men de har jo 100
års erfaring fra deres hjemmemarked, og det må være muligt at overføre
KH fra S til DK, men de har måske lidt svært, lige somTDC havde, ved at
glemme at de er/var et statsmonopol med hvad det medfører af mulighed
for at opføre sig derefter.

--
M.v.h. Ole®