T68 og synkronisering via IR
Fra : BorreBoy

Dato : 29-04-02 11:45

Hej.

Efter at have installeret Win XP (har også prøvet Win 2000), kan jeg ikke få
min T68'er til at synkronisere med Outlook. XTNDConnect PC, prøver at åbne
forbindelsen; men skriver så, at der muligvis er noget der blokerer signalet
(hvilket ikke burde være problemet).

Nogen der kan hjælpe?

/Thomas.

Fra : BorreBoy

Dato : 29-04-02 12:01

"BorreBoy" <borreXXX@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> min T68'er til at synkronisere med Outlook. XTNDConnect PC, prøver at åbne
> forbindelsen; men skriver så, at der muligvis er noget der blokerer

Kan i øvrigt sagtens sende billeder til telefonen via IR.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 29-04-02 13:52

> [...]
>forbindelsen; men skriver så, at der muligvis er noget der blokerer signalet

Prøv at hente den nyeste udgave XTDNconnevt på S///E site:
http://wap.sonyericssonmobile.com/software.asp?product=T68&view=Synchronisation

Husk både at hente selve XTDNconnect pakken og OGSÅ mobile phone
monitor !

Prøv derefter at slette den telefon og det simkort, som er oprettet
inde i mobile phone monitor inde i kontrolpanelet i windows.

Installer så mobile phone monitor og XTDNConnect, som du har
downloadet - og håb på, at den automatisk genklender din T68, når du
kommunikere med infrarød mellem t68 og pc.

Sker det stadig ikke, så gå ind i din outlook og klik på
synkroniserings ikonet til højre øverst - mens din t68 er koblet til
din pc's infrarøde port - så skulle der gerne ske det, at mobile phone
monitor ser ir-forbindeslen til din T68.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 29-04-02 15:04

">
> Prøv derefter at slette den telefon og det simkort, som er oprettet
> inde i mobile phone monitor inde i kontrolpanelet i windows.

Det hjalp at slette telefonen og simkortet; men hvis jeg opretter det på ny,
virker det ikke.

Fra : Jesper Olsen

Dato : 29-04-02 22:48

Brug XTNDConnect PC til T68i - filen hedder R3APackage1.exe. Det virker på
min XP'er

/Jesper