iMac Curling
Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 04-02-01 22:34

Fredgaard er ude i en lidt anderledes udsalgskampagne. Prøv lige at
checke denne:

<http://www2.fredgaard.dk/imac-curling.php?select=qt>
--
Venligst Michael Tysk-Andersen

Fra : Simon T

Dato : 04-02-01 23:11

> Fredgaard er ude i en lidt anderledes udsalgskampagne. Prøv lige at
> [...]

Og det har de været ude i omkring en måned...

Fun fact: Reklamebureauet der lavede reklamen brugte en tilfældig iMac fra
kontoret til curlingvideoen, hvilket er grunden til at det er en revision A!

Med Venlig Hilsen

Simon T

--
Fjern "ingenspam" i mailadressen

Fra : Carsten Matzon

Dato : 05-02-01 14:42

On Sun, 4 Feb 2001 23:11:17 +0100, Simon T wrote
(in message <B6A39215.A262%c973474@ingenspamstudent.dtu.dk>):

> Fun fact: Reklamebureauet der lavede reklamen brugte en tilfældig iMac fra
> kontoret til curlingvideoen, hvilket er grunden til at det er en revision A!

Sørgeligt at det er et privat firma som laver en reklame for et Imac
salgstilbud for et NON apple firma.Men fuck den er sku sjov/sød/genial... ;)

Mvh

Carsten

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-02-01 17:50

Carsten Matzon <carsten@matzon.dk> wrote:

> [...]
>
> Sørgeligt at det er et privat firma som laver en reklame for et Imac
> salgstilbud for et NON apple firma.Men fuck den er sku sjov/sød/genial... ;)

Hej Carsten

Først forstod jeg ikke lige din pointe, men nu gør jeg. Yes - det ville
være rart med nogle Apple reklamer i flimmeren, men det kan nok ikke
betale sig.

Men du giver mig en ide. Der må være masser af os Mac brugere, der
ligger inde med digitale video kameraer, så hvis nu alle kaster sig ud i
projektet "brugerne-laver-deres-egne-30-sekunders-Mac-reklamer", så er
jeg ret sikker på at MacBruger gerne lægger dem på deres website. På den
måde kunne vi få en hel masse 30 sekunders reklamer om Apple's produkter
lavet af brugerne selv.

Jeg forestiller mig sexede, sjove, udflippede, geniale, hysteriske,
vanvittige, mærkelige, sørgelige, tragi-komiske og tossede reklamer.

Kunne det være noget ??

--
Ciao Jesper

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 04-02-01 23:47

> Fredgaard er ude i en lidt anderledes udsalgskampagne.

Ja, de er sgu' da lidt sjove/søde. Og hvor er det godt at se, at deres
webdesigner har valgt at ha' flere valgmuligheder af movie-format.

/Martin

P.S. At de så i deres tilbud på cube'en ikke skriver at der er tale om
en TFT skærm er ikke så heldigt, især når tilbudsprisen er lidt over kr.
26.000,-