Resultat af suppekuren
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-04-02 10:29

Hej!

Jeg har netop gennemført 7 dage med suppekuren og vægten siger -3,2 kg. Mit
mål
var -3 kg så jeg er glad. Jeg har fulgt kuren, dog har jeg ikke spist al det
suppe jeg burde og jeg har kun syndet een gang (1 skive rugbrød med
kylling). Ovennævnte vægttab har gjort at jeg nu har mere mod på at tabe de
5 kg som jeg mangler at tabe.

Prøv det!!!!!!

Tina

--
Thomas Bernhard Pedersen
tbp@intercity.dk - http://www.bernhard.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-04-02 12:55

"Thomas Pedersen" <tbp@intercity.dk> wrote in message
> [...]
> suppe jeg burde og jeg har kun syndet een gang (1 skive rugbrød med
> kylling). Ovennævnte vægttab har gjort at jeg nu har mere mod på at tabe

hej tina..

jeg stod i den uheldige situation at jeg pga omstændigheder var nødt til at
skibbe kuren.... mit væggtab er forblevet på 1 kg ( jeg var oppe på 1½ kg)
da jeg nåede til 3 dagen gik min stomi amok ( jeg har ileostomi, der hvor
tyndtarmen er ført ud på maven)

jeg har tidligere haft problemer med brok og slaggerdannelse men efter tre
dage gik det helt agurk..... jeg havde perioder hvor jeg havde en klump på
størrelse med en lille grapefrugt siddende under huden mellem huden og
musklen.... det resulterede i at de plader der holder min pose fast ikke
kunne klistre ordentligt og derfor har jeg måtte skifte plade 8 ekstra gange
på to dage ( normalt en gang om dagen), og udelukkende pga de mængder
hvidkål jeg intog..

jeg kunne smadder godt lide suppen og jeg er sikker på at når jeg er blevet
opereret og min tarm igen fungere mere normalt så vil jeg forsøge endnu
engang.... men problemerne med min plade har resulteret i at jeg har store
sår på min mave under pladen nu så jeg tør ikke rigtig mere....

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.