Århus MC Parade 4 maj 2002 læs mere her
Fra : Steen Thomsen

Dato : 29-04-02 11:13

Traditionen tro, er der igen i år inviteret til Parade og fællestur for
hele landets MC'ister.
Vi forventer op mod 2000 motorcykler som de forrige år.

Vi mødes i Tangkrogen v. Marselisborg, lørdag d. 4. maj fra klokken 10:00.
Her er der opstillet øltelt, madtelt, kaffebod mv., så alle kan få stillet
sulten og slukket tørsten. Div. MC-forhandlere m.v. udstiller på pladsen,
Harley Davidson har en kæmpe trailer med. På pladsen er der også et monster
af en Traktor-pull, som bliver startet op 2 gange i løbet af eftermiddagen.
Monsteret blev kåret som nummer 5 ved europamesterskaberne i år.

Du kan prøvekøre bl.a. Harley Davidson, Honda Black Widow, Triumph og
Kawasaki Mean Streak.
Efter endt prøvekørsel med Honda Black Widow, kan cyklen købes 10.000 kr.
under nyprisen.

På festpladsen er der højtaleranlæg med information. Kl.ca. 14:30 starter
fællesturen. Vi bruger specielt mange kræfter på fællesturen, så den kan
afvikles ligeså gnidningsløs som sidst. Vi afslutter turen i Tangkrogen en
god time senere. Her er der igen hygge med mulighed for at købe kaffe, vand,
øl, pølser og wok m.m. til lave bikerpriser.

Efter fællesturen vil det være muligt at få en tur på bagsædet af en chopper
efter dit valg. Der vil blive solgt et begrænset antal billetter til en pris
á 20 kr. for børn og 30 kr. for voksne. Som noget nyt, kan du også få en tur
på en Trike (stor 3-hjulet "motorcykel") Billetterne kan købes hos
Paradeinformationskontoret på pladsen.

Det vil glæde os hvis du, dine venner og familie vil være med til at deltage
i en spændende dag i motorcyklernes tegn.
P.S. Der er gratis adgang for gæster uden motorcykel.

Yderlig information om arrangementet: Chopper Club Aarhuus: Leif Andersen
Tlf.: 86911800
Internet: http://www.chopperclub.dk under MC Parade. E-mail:
cca@chopperclub.dk

Fra : Armand

Dato : 01-05-02 01:05

Steen Thomsen <steen@route45.dk> skrev i en

> Traditionen tro, er der igen i år inviteret til Parade og fællestur
for
> hele landets MC'ister.

"Traditionen tro"?
Gav "man" ikke op sidste år??

Men såmeget desto mere et velkommen igen "på banen" herfra!

--
Armand.
(respektfuld overfor alle former for igangsættere og arrangører)

Fra : Skyrider #1

Dato : 01-05-02 13:48

On Wed, 1 May 2002 02:05:28 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>"Traditionen tro"?
>Gav "man" ikke op sidste år??
Jo menså vid jeg ved kun overfor Politi'et med få dem til at køre med
de stillet med 2MC'er til Ca.2000 (som ville ud og køre med )) )
så det vist kun det de gav op overfor vilket da er forståligt LoL
>Men såmeget desto mere et velkommen igen "på banen" herfra!
Jeps !! M2
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88' Puha nu håber vi ski vi når med !!!

Fra : S@nd

Dato : 01-05-02 14:57

Rimeligt belastet weekend med MC parade, 1. afd. af DM i RoadRacing(Vandel)
og Scandinavian Open i Anderstorp - Doooohh!!!

Mvh. S@nd

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-05-02 12:40

Sjovt nok hjalp politiet til, i sidste weekend, der der var MC-optog igennem
Århus

Men vi har jo heller ikke samme mediedækning......

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-05-02 12:37

"Gav "man" ikke op sidste år"

Jooh, selve paradekørslen gennem Århus blev vist opgivet, men der var stadig
en fællestur, vistnok ud omkring Solbjerg mv.

--
Mvh.
Henrik (som nok lige kigger et smut ind på Tangkrogen, sammen med resten af