"Gulerodsskræller" på Cypres
Fra : M@rk

Dato : 29-04-02 08:45

Hej alle,

jeg er lige ved, at møblere lidt om i haven og skal i den forbindelse
flytte et par Cypresser - disse har noget gulerodsskræl-lignende snask
siddende på sig, nærmest i klaser - er dette sygdom eller ganske
"normalt"?

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-04-02 15:36

On Mon, 29 Apr 2002 09:45:15 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

> [...]
>flytte et par Cypresser - disse har noget gulerodsskræl-lignende snask
>siddende på sig, nærmest i klaser - er dette sygdom eller ganske

Det lyder bestemt ikke normalt, men jeg kan ikke komme med noget bud på
hvad det kan være. Har du mulighed for at fikse et billede af det?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 29-04-02 21:21

Hej

Det lyder som noget svamp. Formodentligt uskadeligt.

VH Birgitte

Fra : M@rk

Dato : 30-04-02 06:18

Mon, 29 Apr 2002 16:35:30 +0200, berigede Mads Lie Jensen
<mads@gartneriet.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Det lyder bestemt ikke normalt, men jeg kan ikke komme med noget bud på
>hvad det kan være. Har du mulighed for at fikse et billede af det?

Desværre ikke - øv øv øv - jeg tror, at jeg vil indstille mig på, at
mine cypresse og jeg havde en kort med glædelig tid sammen og derefter
ekspedere dem til den lokale forbrænding ...................

Det er ikke noget stort tab (for mig - men sikkert for cypresserne ,
de ser lidt usle ud, er tyndbenede og hjemløse )

/Mark